ירין חסן, רם לוי. צילומים: זאב שטרן
ירין חסן, רם לוי. צילומים: זאב שטרן

חסן: "עדיין לא קיבלתי הצעה מהפועל פ"ת", רם לוי קיבל פניות מליגת העל

שניים מהשחקנים המובילים של הקבוצה בעונה שעברה עדיין לא הבטיחו את המשך דרכם במועדון בעונה הבאה. "המשאים ומתנים מתקיימים כל הזמן", הגיב המנכ"ל רועי אלרום

פורסם בתאריך: 5.6.19 11:50

אחרי שאיבדו שניים מהשחקנים המשמעותיים שלהם בעונה שעברה, גל לוי ושגיא דרור, והחליטו לוותר על עומר ורד וטאקויה מוראיאמה, גם עתידם בכחול של ירין חסן והקפטן רם לוי טרם הובטח. לשניים טרם הועברו הצעות כספיות או נרשמה התקדמות משמעותית במגעים מולם.

הסיבה העיקרית היא כלכלית, כאשר בשיחות שקיים המנהל הספורטיבי, ניב טל, הובהר כי כרגע נעשים מאמצים לגייס ספונסרים וסכומי כסף נוספים על מנת לגבש הצעות לשחקנים. אגב, חסן ולוי מחזיקים בהצעות נוספות, בין היתר מקבוצות בליגת העל. "הפועל אצלי תמיד במקום הראשון, אבל עדיין לא קיבלתי הצעה לעונה הבאה", אמר חסן. "רם לוי נותן עדיפות להפועל, אך במקביל קיבל פניות מליגת העל", אישרו בסביבתו של הקפטן.

"המשאים ומתנים מתקיימים כל הזמן", הגיב המנכ"ל רועי אלרום. "המאמן היה בחופשה ואנחנו ממשיכים כל הזמן לעבוד יחד עם צוות הסקאוטינג. אנחנו מנהלים משאים ומתנים עם השחקנים מהעונה שעברה כל הזמן, זה תהליך ואנחנו עובדים על זה. בנוגע לשחקני רכש, החוכמה היא להיות סבלניים, כי הרבה מאוד מהשחקנים הטובים שלא מוצאים את המקום שלהם בליגת העל נושרים אחרי מחנה האימון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני לא מאמין מה אני שומע וקורא כל יום שחקן אחר עוזב ולא מנסים לשמור כל פעם סיפור חדש קשה לי להבין קבוצה כזו מהוללת חמש אליפויות רצופות ואין שום ספונסר רציני שיקח על עצמו להחזיק את הקבוצה עם כל הכבוד לקבוצת האוהדים שלקחו על עצמם לקחת את הקבוצה כל ההתנהלות זה מתכון לירידה ליגה א שממנה לא יחזרו עצוב מאד

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר