רם לוי. צילום: ספי מגריזו
רם לוי. צילום: ספי מגריזו

הקפטן נשאר: רם לוי חתם על חוזה ארוך טווח בהפועל פ"ת

שחקן הבית, שנבחר על ידי האוהדים למצטיין בעונה שעברה, סגר לשנתיים, כאשר למועדון תהיה אופציה להאריך את ההתקשרות עד עונת 2022/23. ואהיב חביבאללה עשוי לחזור לקדנציה שניה

פורסם בתאריך: 6.6.19 20:46

בשורה טובה לאוהדי הפועל פתח תקוה. קפטן הקבוצה בעונה האחרונה, רם לוי, חתם היום (שישי) על חוזה לשנתיים במועדון, כאשר להפועל תהיה אופציה להאריך את ההתקשרות בשנתיים נוספות. לוי, שיחגוג בעוד שלושה חודשים יום הולדת 22, נבחר לאחרונה על ידי האוהדים כשחקן העונה של הקבוצה, והפך בשנתיים האחרונות לאהוב הקהל.

שחקן נוסף שעשוי ללבוש כחול בעונה הבאה הוא החלוץ ואהיב חביבאללה, ששיחק בעונה האחרונה בהפועל איכסל שירדה לליגה א'. כזכור, בעונה 2017/18 מימנה עמותת הכחולה במשך מספר חודשים את שכר הדירה של החלוץ, אך בסיום העונה עזב השחקן את המועדון לאחר שנושא הדיור לא הוסדר באופן קבוע. בעונה האחרונה כבש חביבאללה שער אחד באיכסל.

המנהל המקצועי ניב טל והמנכ"ל רועי אלרום רוצים לראות את החלוץ חוזר למועדון, ונושא הדיור שהיה סלע המחלוקת בין הצדדים צפוי להיפתר העונה, כשייתכן שהשחקן יחלוק דירה עם מספר שחקנים נוספים. מוקדם יותר היום האריך הקשר עמית מזרחי את חוזהו במועדון בשלוש שנים, כאשר הבלמים ספיר יתח ודייויד אבידור סיכמו את תנאיהם. האופציות על החלוץ אמאדו סוקונה והקשר בן לוי מומשו.

ואהיב חביבאללה. צילום: זאב שטרן

ואהיב חביבאללה. צילום: זאב שטרן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. סמי

    אין חיזוק
    כל יום כתבה על שחקנים קיימים
    נןסבאום אתה עושה צחוק מעצמך
    תדרוש חיזוק
    אתה הורס לעצמך את הקריירה
    בלי חיזוק נהיה בשר תותחים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר