איתי לוי. צילום: ספי מגריזו
איתי לוי. צילום: ספי מגריזו

קבוצה תוצרת בית: איתי לוי חתם לארבע שנים בהפועל פתח תקוה

הקשר בן ה-21 האריך היום את חוזהו במועדון, ומצטרף לשחקני הבית רם לוי וספיר יתח שימשיכו גם בעונה הבאה. המגן הימני יוסף עוודי מהפועל בקה אל גרבייה חתם גם הוא

פורסם בתאריך: 7.6.19 11:29

הפועל פתח תקוה ממשיכה לבנות את הסגל שלה לקראת העונה הבאה. אחרי שהחתימו הבוקר (שישי) את הקפטן רם לוי על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות, חתם בצהריים גם הקשר הצעיר על איתי לוי על חוזה לארבע שנים מלאות, ללא אופציה, בכחול.

הקשר בן ה-21, שכבש שער ליגה אחד העונה, שותף העונה בעיקר כמחליף, כאשר בחצי השני של העונה נעדר לתקופה ממושכת בגלל ניתוח בקע שעבר. לוי נחשב לאחד הכישרונות הגדולים ביותר שיצאו ממחלקת הנוער של הפועל בשנים האחרונות, כאשר במועדון מקווים כי בעונה הבאה יעשה את קפיצת המדרגה ויהפוך לשחקן מוביל.

בתוך כך, המועדון הודיע היום גם על החתמתו של המגן הימני יוסף עוודי מהפועל בקה אל גרבייה. עוודי בן ה-29 שיחק בעונה האחרונה בהפועל בקה אל גרבייה מליגה א' צפון, והגיעה איתה עד לגמר המחוזות, שם הפסידה למכבי הרצליה.

החתמתם של לוי ועוודי מצטרפות להחתמות של עמית מזרחי, אמאדו סוקונה ובן לוי, כאשר גם ספיר יתח ודייויד אבידור סיכמו וימשיכו במועדון לעונה נוספת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר