פז בן ארי. צילום: זאב שטרן
פז בן ארי. צילום: זאב שטרן

הפועל פ"ת התעניינה בפז בן ארי: "יש לי יותר מפינה חמה בלב למועדון"

הפועל פנתה לאביו של הבלם, שהושאל בעונה האחרונה מבני יהודה לרמת השרון, אך הסיכויים שיחזור ללבוש כחול נראים כרגע קלושים. ירין חסן עדיין לא קיבל הצעה. דניאל שוורצבוים, שהתחיל להיבחן בבית"ר ירושלים: "האופציה של הפועל לא ירדה מהפרק"

פורסם בתאריך: 18.6.19 09:39

הפועל פתח תקוה ממשיכה להתקדם בעצלתיים במלאכת בניית הסגל לעונה הקרובה. בקבוצה מחפשים אחר בלם וחלוץ, אך טרם נרשמה עד כה החתמה משמעותית. במועדון מעוניינים להשיב הביתה את הבלם פז בן ארי, ששיחק בקבוצת הנוער של המועדון והיה שותף לזכייה בגביע, כשכבש את שער הניצחון בהארכה בגמר מול הפועל תל אביב. עזיבתו של בן ארי לבני יהודה, יחד עם המעבר של אסף צור להפועל רעננה, היוו את אחת מנקודות השבר המשמעותיות בקרב הקהל של הפועל, שהובילו בסופו של דבר להקמתה של עמותת הכחולה.

הנהלת הקבוצה פנתה בנושא לאביו של בן ארי והמאמן עמיר נוסבאום אף שוחח עם גורם מקצועי וחבר משותף שמכיר את השחקן והתעניין בנוגע ליכולותיו. אלא שהסיכויים לשובו של בן ארי קלושים בשל העובדה שהבלם, שהושאל אשתקד לרמת השרון בה כבש שער ליגה אחד ושער נוסף בגביע הטוטו, חוזר אוטומטית לבני יהודה בה הוא מחזיק בחוזה לעונה הקרובה. "יש לי הרבה יותר מפינה חמה בלב להפועל פתח תקוה, אבל השאיפות שלי הן לשחק בעונה הקרובה בליגת העל", אמר בן ארי.

הבלם ירין חסן טרם קיבל הצעה, כאשר במקביל מי שמעוניינת בשירותיו היא הפועל רעננה מליגת העל, שפנתה לסוכנו של השחקן. "אני רוצה שיהיה רק טוב להפועל פתח תקוה. אם יפנו אלי או לא, זה כבר בידיים שלהם", אמר חסן. שחקן נוסף שעשוי לעלות ליגה הוא דניאל שוורצבוים, המצוי בקשר עם מספר קבוצות מליגת העל. השבוע זומן שוורצבוים למבחנים בבית"ר ירושלים יחד עם שחקנים נוספים שעקבו אחריהם במועדון בעונה החולפת, וניסה להרשים את המנהל המקצועי יוסי בניון, המנהל רוני לוי ועוזרו חיים שאבו. "אבחן מה ההצעה הכי טובה עבורי ואיפה אוכל להתקדם", אמר שוורצבוים. "עם זאת, הפועל פתח תקוה היא אופציה מצוינת בשבילי שממש לא ירדה מהפרק".

ירין חסן. צילום: זאב שטרן

ירין חסן. צילום: זאב שטרן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בר

    הכל עניין של כסף.
    הצעה טובה ושחקן מוותר על ליגת על ומשחק בלאומית
    אין לנו כרגע קבוצה ראויה לליגה לאומית
    מחוסר כסף להציע לשחקנים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר