דור חוגי. צילום: זאב שטרן
דור חוגי. צילום: זאב שטרן

חוגי מועמד להגיע למכבי פ"ת: "אשמח לחזור", עבדה: "בשל לעזור לקבוצה לעלות ליגה"

החלוץ ששיחק בעבר במועדון וכבש שמונה שערים בהפועל רמת גן בעונה הבאה, בשיחות עם הקבוצה. לידור כהן יגיע לפתיחת האימונים ביום שלישי, נאור פסר בוחן הצעות אחרות

פורסם בתאריך: 18.6.19 13:54

מכבי פתח תקוה תפתח את אימוניה לקראת עונת 2019/2020 בליגה הלאומית ביום שלישי, ה-25 ביוני. בין השחקנים שיתייצבו לפתיחת האימונים של המאמן גיא לוזון יהיה גם החלוץ לידור כהן, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה ומחויב להגיע, אך מעוניין למצות את האופציות שלו בליגת העל.

מנגד, הקפטן הוותיק נאור פסר קיבל הצעה להמשיך בקבוצה אך טרם חתם על חוזה חדש ובוחן במקביל אפשרויות נוספות, חלקן בליגה הבכירה. אחד המועמדים להצטרף הוא החלוץ דור חוגי, ששיחק בעבר הן במכבי והן בהפועל פתח תקוה. אשתקד שיחק חוגי בהפועל רמת גן ורשם יבול נאה של שמונה שערים וחמישה בישולים. "אנחנו יושבים, מדברים ובוא נראה אם זה ייסגר. אישית אשמח לחזור למכבי", אמר חוגי.

מי שצפוי להפוך העונה לבורג משמעותי הוא החלוץ הצעיר ליאל עבדה, שחתם לאחרונה על חוזה לשלוש עונות פלוס אופציה לשתיים נוספות. עבדה הצטיין אשתקד באליפות של קבוצת הנוער, זומן לנבחרת הנוער ובמקביל רשם מספר הופעות בבוגרים, כולל במשחק הירידה במחזור הסיום מול הפועל תל אביב. עבדה בן ה-17 וחצי לומד בתיכון "ברנר" ומסיים בימים אלה כתה י"א. המקצוע אותו ירחיב לחמש יחידות, אם התעניינתם, הוא תושב"ע.

"זה המקצוע הכי קל בבית הספר", הוא אומר. "יכולתי להרחיב מקצוע נוסף אבל זה לא הסתדר עם האימונים. מעבר לזה, הלימודים חשובים לי מאוד ואגש לבגרות מלאה". על העונה שהסתיימה הוסיף עבדה: "בסך הכל הייתה לי עונה טובה ומרגשת, גם בנבחרת כששיחקתי עם שנתון גבוה יותר וגם בזכות הזכייה עם הנוער באליפות היסטורית. ברור שהייתה אכזבה גדולה עבור כולם בגלל הירידה של הבוגרים, אבל נעשה הכל כדי לחזור לליגת העל תוך עונה אחת. אני עובד קשה בפגרה, עושה אימונים אישיים ומרגיש בשל לעזור לקבוצה לעלות ליגה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר