גרינברג עם אנשי הכחולה בפגישה בשנה שעברה
גרינברג עם אנשי הכחולה בפגישה בשנה שעברה

רמי גרינברג חידש את חברותו בעמותת הכחולה: "חשוב לי לשמש דוגמא אישית"

ראש עיריית פתח תקוה הצטרף גם הוא כחבר בעמותה, שתפתח בקרוב את עונתה הראשונה כבעלי המועדון

פורסם בתאריך: 19.6.19 13:06

ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, הוא המצטרף ה-703 לעמותת הכחולה לקראת עונת 2019/20. גרינברג היה חבר בעמותת האוהדים למן השנה הראשונה לפעילותה. העונה הקרובה תהיה עונתה הראשונה של עמותת הכחולה כבעלי המועדון.

"אני רואה בהפועל פתח תקוה קבוצה מרכזית וחשובה בעיר, לאור כך שמדובר במועדון שמרכז מסביבו אלפי תושבים", אמר גרינברג ל"ספורט מלאבס" לאחר הצטרפותו. "כל השנים גם, כעובד עירייה וכחבר מועצה, עשיתי הכל כדי לעזור לקבוצה ועכשיו ביתר שאת, במיוחד לאור ההנהלה החדשה שמורכבת מאנשים רציניים שבאים בהתנדבות לעשות למען הקבוצה. גם היום קיימנו ישיבת עבודה נוספת כדי לראות איך לסיע לקבוצה במתחם בסירקין ובעוד דברים אחרים".

עוד הוסיף גרינברג: "המטרה היא לעזור לקבוצה ולהרים אותה להשגים הגבוהים ביותר, כמו שהיה בעבר. אני חושב שכרגע הקבוצה נמצאת בדרך הנכונה. אני עדיין חושב שעם עוד אנשי עסקים יהיה יותר טוב, אף אחד לא חולק על זה. אני מאמין שיהיו פעילויות טובות גם בנושא הזה. כרגע היה חשוב לי לשמש כדוגמא אישית ולהצטרף בעצמי לעמותה".

בנוגע לשיפוץ הנרחב במתחם הקבוצה בסירקין בימים אלו אמר ראש העיר: "השיפוץ בסירקין היה בראש סדר העדיפויות שלי. במשך שנים זלזלו במקום ועכשיו הגיע הזמן לשנות. מדובר על עלויות גבוהות, של מיליוני שקלים והכל למען המועדון".

מאז פתיחת ההרשמה לעמותה לעונה הבאה הצטרפו כאמור מעל ל-700 אוהדים אשר שילמו דמי חבר שנעים בין 500 ל-756 שקלים. למעלה מ-550 מהם גם רכשו מנוי לעונה הבאה, בעלות של 244 שקלים. בעמותה מצפים להגיע העונה למספר שיא של חברים בקבוצת אוהדים בכדורגל הישראלי, כשהיעד המוצהר עומד על 1,000 חברים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר