גל שיש במשחק הירידה של מכבי. צילום: זאב שטרן
גל שיש במשחק הירידה של מכבי. צילום: זאב שטרן

גל שיש: "הלב אמר לי להישאר במכבי פתח תקוה"

המגן השמאלי יירד לראשונה בקריירה שלו לליגה הלאומית ואומר: "הייתי בכמה מועדונים וההתנהלות של המועדון הזה שייכת רק לליגת העל"

פורסם בתאריך: 20.6.19 10:49

אחד השחקנים הוותיקים העונה במכבי יהיה המגן גל שיש, שהאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. זו תהיה הפעם הראשונה בה ישחק שיש בן ה-30 בליגת המשנה. ברזומה שלו דאבל עם הפועל תל אביב ושני גביעים נוספים. בהמשך רשם שתי קדנציות אירופיות, בבוורן הבלגית ו-ווהלין לוצק האוקראינית, ולפני שנחת במכבי שיחק קדנציה נוספת בהפועל תל אביב וכן בהפועל עכו. בנוסף, במאזנו שלוש הופעות בנבחרת ישראל.

"היו לי שתי הצעות מליגת העל כשהסתיימה העונה, אבל הלב אמר לי להישאר במכבי פתח תקוה ואני שמח", אמר שיש, שתופקד לעיתים כבלם בעונה החולפת במערך של שלושה בלמים ומן הסתם יילקח בחשבון לתפקיד בשעת הצורך. "אני מקווה שנשיג את המטרה בסוף העונה ונעלה ליגה. אם לא הייתי מאמין שנעלה תוך שנה לא הייתי ממשיך".

על ההיכרות הראשונה עם ליגת המשנה הוסיף: "האמת שאני לא יודע כלום על הליגה, אבל אני כמו חתול רחוב שמסתגל לכל מקום. מתרגלים לכל דבר בחיים. כולם יודעים מה קרה בסוף העונה והדברים התפקששו לנו, אבל נקווה לתקן כמה שיותר מהר ולהחזיר את מכבי פתח תקוה למקום הראוי לה. הייתי בכמה מועדונים וההתנהלות של המועדון הזה שייכת רק לליגת העל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר