עוז אליה. צילום: זאב שטרן
עוז אליה. צילום: זאב שטרן

גבע מרקוס מונה לחבר בדירקטוריון הפועל פ"ת, עוז אליה יהיה אמון על הקשר עם שחקני העבר

מרקוס, ששימש כבכיר במספר חברות אחרי פרישתו, מונה לחבר השלישי בדירקטוריון, במשבצת של שחקן העבר. אליה יהיה אחראי בין היתר על קיום טקסים לשחקני עבר

פורסם בתאריך: 20.6.19 16:53

שניים מהשמות הגדולים של הפועל פתח תקוה בשנות ה-80 ובתחילת שנות ה-90 חזרו היום (חמישי) למועדון. בלם העבר גבע מרקוס מונה לחבר הדירקטוריון השלישי של הפועל פתח תקוה, וקשר העבר עוז אליה מונה לאחראי על הקשר במועדון עם שחקני העבר. מרקוס בן ה-54 רשם 125 הופעות ליגה ו-174 הופעות סך הכל במדי הפועל. לאחר פרישתו עסק גבע בתחום הפיתוח העסקי, עבד בתפקידי ניהול בכירים בחברת "סנו" והיה מנהל של חברת המזון "מנה".

"עמותת הכחולה רואה בנסיונו העשיר של גבע הן בתחום הספורטיבי והן בתחום העסקי, בניהול פרויקטים גדולים ומורכבים, דבר אשר יכול להוסיף המון למועדון הפועל פתח תקוה תחת בעלות העמותה", מסרו במועדון. בכך מצטרף מרקוס לד"ר שלומית גיא וקובי לוי, שמונו עוד קודם לכן כחברי דירקטוריון קבועים במועדון, כאשר מרקוס מגיע על משבצת שחקן העבר.

גבע מרקוס. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

גבע מרקוס. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

אליה מונה כאמור לאחראי על הקשר עם שחקני העבר, מטעם המועדון. אליה בן ה-52 יהיה אחראי בין היתר על הטקסים שייערכו העונה לדמויות עבר במועדון, משחקי הוקרה וחלוקת מנויים לשחקני עבר. אליה נחשב לאחד השחקנים המזוהים ביותר עם המועדון בשנות ה-80 וה-90, כאשר רשם 244 הופעות, בהן כבש 16 שערים. הוא גדל במחלקת הנוער של הקבוצה ושיחק במשך עשור בקבוצה הבוגרת של הפועל.

בתוך כך, מזכירת המועדון בשנתיים האחרונות, קרן רוטקוביץ, הודיעה היום למנכ"ל המועדון רועי אלרום על עזיבתה. ל"ספורט מלאבס" נודע כי לאחר שיחה שנערכה בינה לבין אלרום, נמסר לרוטוקוביץ כי עקב שינוי המבנה הארגוני במועדון משרתה תקוצץ, ובעקבות כך הודיעה על עזיבתה. עזיבתה של רוטקוביץ מצטרפת לעזיבתו של איש המשק עוז בצון השבוע, ולשימוע לפני פיטורים שנערך ביום ראשון למנהל הקבוצה בחמש השנים האחרונות, חזי בבאי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר