דניאל שוורצבוים. צילום: זאב שטרן
דניאל שוורצבוים. צילום: זאב שטרן

הפועל פ"ת תפתח את אימוניה בשלישי הבא, שוורצבוים וחסן לא ימשיכו

עמיר נוסבאום יעביר בשבוע הבא את האימון הראשון שלו כמאמן ראשי. במועדון מעוניינים להחתים קשר בכיר לצידו של רם לוי ועושים מאמצים להשיב את פז בן ארי

פורסם בתאריך: 23.6.19 17:45

בפעם הראשונה כקבוצת אוהדים, תפתח ביום שלישי הבא (2.7) הפועל פתח תקוה את אימוניה לקראת העונה הבאה. עבור המאמן החדש עמיר נוסבאום יהיה זה האימון הראשון כמאמן ראשי, כאשר סגל השחקנים שלו לקראת העונה עדיין רחוק מלהיות מושלם.

בכל הקשור לתכניות הרכש, במועדון מכוונים כעת להחתמת 4-5 שחקנים "שוברי שיוויון", כהגדרתם. אחת העמדות המרכזיות אותן במועדון מעוניינים לחזק היא במרכז השדה, לצידו של הקפטן רם לוי. דניאל שוורצבוים, שרשם עונה נהדרת ונבחן כעת בבית"ר ירושלים, צפוי שלא להמשיך במועדון בעונה הבאה, כאשר במועדון מכוונים להחתים במקומו שחקן מאחת הקבוצות בליגת העל.

אחת מהעמדות להן מייעד הצוות המקצועי חלק נכבד מתקציב היא עמדת השוער. סיכוייו של השוער דודי אלון להמשיך לעונה נוספת אינם גבוהים, כאשר במועדון נמצאים בקשר עם מספר שוערים, כשייתכן שההחלטה תתקבל רק בעוד מספר שבועות. "חודש יוני הוא חודש שכמעט ואין בו פעילות בליגת הלאומית", אמרו במועדון. "שחקנים מפנטזים על ליגת העל בשלב הזה וההיצע כרגע דל מאוד".

אחרי שנתיים וחצי במועדון, הבלם ירין חסן צפוי שלא להמשיך, בעקבות רצון של הצוות המקצועי לערוך שינויים בחוליית ההגנה מהעונה שעברה. חסן רשם 75 הופעות ליגה במדי הפועל ואף שימש כקפטן משותף עם גל צרויה לפני שנתיים.

במועדון מאוד מעוניינים לראות את הבלם פז בן ארי חוזר הביתה ויהיו מוכנים לחכות לו גם עד סמוך לפתיחת העונה. הבלם, שזכה עם קבוצת הנוער של הפועל בגביע, היה השחקן הראשון אליו פנו במועדון בקיץ, אך ההשתתפות של קבוצתו בני יהודה בליגה האירופית,צפויה להוביל לכך שההחלטה של יוסי אבוקסיס בעניינו לא תתקבל לפני חודש אוגוסט. יש לציין כי לבלם עוד עונה אחת בחוזה אצל בני יהודה. גם שמו של חברו של בן ארי לחוליית ההגנה של רמת השרון, גל מאיו, הועלה כמועמד להגיע למועדון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעניין למה שחקנים לא רוצים לבוא אלינו המנהל הטכני הדגול דורש חוזה לשלוש שנים ויש שחקנים מעוניינים רק לשנה לא פלא

  2. בר

    יותר נכון להגיד קהוצת הנוער מחוזקת פותחת את האימונים.זה רחוק מלהיות קבוצה ראויה בינתיים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין לנו מה להלין זה מה יש אין ספונסר אין איש עסקים שיוכל להחזיק את הקבוצה מלקטים כסף כמו שנוררים אף שחקן ברמה לא מוכן להגיע בסכומים שמציעים מתכון לליגה א הלוואי שאדבדה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר