גיא לוזון עם שחקני מכבי באימון הבכורה. צילום: זאב שטרן
גיא לוזון עם שחקני מכבי באימון הבכורה. צילום: זאב שטרן

מכבי פתח תקוה ערכה את אימון הבכורה, האוהדים החרימו

הקבוצה של גיא לוזון פתחה את ההכנות לעונה בליגה הלאומית, האוהדים, שמתכוננים לכנס האגודה בשבוע הבא, החליטו שלא להגיע. ניראל מחפוד נבחן

פורסם בתאריך: 26.6.19 12:12

אימון הבכורה של מכבי פתח תקוה מודל 2019/2020 הזכיר יותר קבוצת נוער מחוזקת מאשר קבוצה בליגה בלאומית, כאשר מצטייני העונה שעברה שזכו באליפות היסטורית עשו את הצעדים הראשונים שלהם בקבוצת הבוגרים. בין השחקנים שרצו על הדשא במתחם האימונים היו אור בלוריאן, איליי חן, תומר בנבנישתי ודן כדורי, כמו גם מוחמד סרסור, ששולב אשתקד בנוער ובבוגרים לסירוגין. הפנים המוכרות מהעונה שעברה היו של הבלמים עומר דנינו ועידן אדהנני, הקשרים יובל שבתאי ואיתי טאקו, המגן גל שיש שהאריך חוזה, החלוץ לידור כהן והשוערים צחי גיגי ויוסי גינזבורג.

שחקני מכבי באימון הבכורה. צילום: זאב שטרן

שחקני מכבי באימון הבכורה. צילום: זאב שטרן

הקשר הבלגי ג'ופרי מוג'אנג'י ביה, ששיחק תחת גיא לוזון בסטנדרד ליאז', ערך אימון בכורה, כשמנגד ארמנדו קופר הפמני שוהה עם נבחרת ארצו בטורניר גביע הזהב. ליאל עבדה שוהה בחופשה וקיבל אישור להיעדר, כמו גם תאי בריבו, שקיבל מספר ימי מנוחה נוספים בשל פעילותו בנבחרת הצעירה. הנבחן היחיד באימון היה הקשר ניראל מחפוד, שהתחיל את העונה שעברה בהפועל כפר סבא וסיים אותה בהפועל עכו.

גיא לוזון, מורד מגמאדוב ואמיר אשל עם ג'ופרי ביה. צילום: זאב שטרן

גיא לוזון, מורד מגמאדוב ואמיר אשבל עם ג'ופרי ביה. צילום: זאב שטרן

שחקני הקבוצה ערכו היכרות עם מאמן הכושר החדש אמיר אשבל, שהחליף בתפקיד את אהוד בן שושן. בתחילת האימון ביצעו השחקנים תרגילי תנועה וכושר על מנת להזיז את הגוף ולהיכנס לעניינים, ובהמשך קיימו משחקוני פסים יחד עם המאמן גיא לוזון, שהבהיר לשחקניו מהרגע הראשון: "צריך לתקן את מה שעשינו בעונה שעברה ולעלות ליגה כמה שיותר מהר. מי שלא יעמוד בסטנדרטים האלה לא יהיה פה".

גיא לוזון. צילום: זאב שטרן

גיא לוזון. צילום: זאב שטרן

מי שבלטו בחסרונם היו האוהדים שהחרימו את האימון במחאה על כך שהמועדון הפך לטענתם לעסק משפחתי. בהקשר זה, ב-24 ביולי תתקיים בהיכל התרבות בעיר אסיפה כללית של אגודת מכבי אבשלום פתח תקוה, בה צפוי להיבחר הוועד המנהל. בקבוצת הוואטסאפ שהוקמה עבור מי שחתם על העצומה והביע נכונות למהלך, נכתב בין השאר: "אגודת מכבי אבשלום פתח תקוה אינה פעילה מאז פטירתו של נחמן מנדל ז"ל. המועדון שלנו נמצא בצומת דרכים קריטי ביותר לגבי עתידו ולכן הגיע הזמן שלנו האוהדים להתעורר ולהביע את דעתנו בנושא ניהול המועדון. חשוב להדגיש, אנחנו לא מנסים לבצע מהפכה שתגרום לזעזוע, אלא רק רוצים לדאוג לכך שהמועדון האהוב שלנו יחזור להתנהל בצורה מקצועית ורצינית ופחות בדרך המשפחתית והשכונתית שבה הוא מתנהל כיום". הקבוצה תצא ב-17 ביולי למחנה האימונים הטרום עונתי בעיירה ונגיזל באוסטריה, שם היא מקיימת את ההכנות לפתיחת העונה בשנים האחרונות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר