קובי סבן
קובי סבן

קובי סבן מונה לחבר דירקטוריון בהפועל פ"ת, יהיה אחראי על גיוס הכספים

מינוי מרשים לעמותת הכחולה, בדמות המשנה למנכ"ל ומנהל אגף המכירות של ביטוח ישיר. סבן יהיה החבר הקבוע הרביעי בדירקטוריון, אחרי ד"ר שלומית גיא, קובי לוי וגבע מרקוס

פורסם בתאריך: 27.6.19 19:01

תוספת כוח משמעותית לדירקטוריון הפועל פתח תקוה. המשנה למנכ"ל ומנהל המכירות של "IDI חברה לביטוח", שבבעלותה החברות "ביטוח ישיר" ו-"תשעה מיליון", הצטרף היום (חמישי) כחבר הדירקטוריון הקבוע הרביעי של המועדון, אחרי ד"ר שלומית גיא, קובי לוי וגבע מרקוס. סבן, לו רקורד מקצועי מרשים, יהיה אחראי בדירקטוריון על נושא גיוס הכספים למועדון.

"אני שמח ונרגש להצטרף לדירקטוריון הפועל פתח תקוה ורואה בכך שליחות רבה", אמר. סבן, בן 46, אינו אוהד של הפועל, אך מעוניין להיכנס לתוך עולם הכדורגל ובחר לעשות זאת בקבוצת האוהדים של הפועל פתח תקוה. כזכור, בשבוע שעבר מונה שחקן העבר של המועדון, גבע מרקוס, כחבר בדירקטוריון, כאשר המטרה היא להשלים בתקופה הקרובה את מינוי כל שבעת חברי הדירקטוריון הקבועים.

לקראת עונת 2019/20 חברים בעמותת הכחולה 781 חברים, אשר רובם רכשו גם מנויים, זאת עוד יותר מחודש וחצי לפני המחזור הראשון בליגה הלאומית. מספר השיא של החברים בכחולה עד כה היה בעונה שעברה ועמד על 799, כאשר היעד במועדון הוא להגיע העונה לאלף חברים לפחות, מספר שיא של קבוצת כדורגל בישראל בבעלות אוהדים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר