חזי בבאי. צילום זאב שטרן
חזי בבאי. צילום זאב שטרן

חזי בבאי סיים רשמית את תפקידו בהפועל פ"ת: "מאמינים שעוד נתראה"

מנהל הקבוצה המוערך קיבל אתמול את מכתב הפיטורים, כאשר נמסר לו כי הסיבות לעזיבתו הן מקצועיות. "לצערנו הוא לא התאים לאיך שאנחנו רוצים לראות את הקבוצה מנוהלת", אמרו בהפועל. בבאי: "מאוכזב מההחלטה, מאחל להפועל בהצלחה"

פורסם בתאריך: 1.7.19 09:48

אחרי חמש שנים כמנהל הקבוצה, ומעל ל-15 שנה בתפקידים שונים בהפועל פתח תקוה, סיים אתמול (שני) חזי בבאי את תפקידו בהפועל, כשקיבל באופן רשמי את מכתב הפיטורים מהמועדון. כזכור, השימוע שנערך לבבאי לפני מספר שבועות עורר סערה בקרב האוהדים, כאשר לאחר מכן הודיעו גם האפסנאי עוז בצון והמזכירה קרן רוטקוביץ על עזיבתם.

בשיחה עם בבאי שנערכה אתמול במתחם סירקין נמסר לו כי הסיבות לסיום תפקידו הן מקצועיות בלבד, וכי ישמחו לראותו בעתיד בתפקידים אחרים במועדון.  "הפועל פתח תקוה שומרת על צנעת הפרט של עובדיה ועובדיה לשעבר ולא מתייחסת למצבם בתקשורת", מסרו בהפועל. "חזי הוא אדם יקר ואנחנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך ומאמינים שעוד נתראה".

בהפועל צפויים למנות בקרוב מחליף לבבאי, אך כנראה שלא יספיקו לעשות זאת עד לאימון הפתיחה ביום שלישי ב-18:00 במתחם סירקין."אנחנו מנסים להשתפר בכל המערכים, אוהבים את חזי, אבל צריך לזכור שההגעה שלו לתפקיד ניהולי הגיעה מוואקום שהיה במערכת אחרי פרשת עופר צברי לפני כמה שנים", אמר גורם בהפועל. "לצערנו הוא לא התאים לאיך שאנחנו רוצים לראות את הקבוצה מנוהלת. יש שינויים בכל המערכים בקבוצה וגם בתחום שלו. הצענו לו מספר תפקידים מחוץ להפועל, אך חזי אמר שהוא מחכה לראות איך הוא יכול להשתלב בהפועל בתפקיד אחר בהמשך".

"אני מאוכזב מההחלטה, זה משהו שלא חלמתי עליו", הגיב בבאי. "ראיתי את עצמי עוד הרבה שנים במועדון, אבל צריך להתרגל למצב החדש ואני מאחל להפועל פתח תקוה רק בהצלחה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר