ברק לוי עם סוכנו אבי נמני וניב טל. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה
ברק לוי עם סוכנו אבי נמני וניב טל. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

ברק לוי חתם לשנתיים בהפועל פתח תקוה

שוער הפועל קטמון בעונה האחרונה סיכם את תנאיו במועדון וצפוי לתפוס את מקומו של דודי אלון. לוי גדל במכבי תל אביב בה שימש כשוער שני ורשם שלוש אליפויות רצופות

פורסם בתאריך: 3.7.19 10:47

כפי שפרסמנו לראשונה ב"ספורט מלאבס" אתמול (רביעי), השוער ברק לוי חתם לשנתיים בהפועל פתח תקוה ויעמוד בין הקורות של הקבוצה במקומו של דודי אלון. תנאיו של לוי מול המועדון נסגרו באמצעות סוכנו של השוער, אבי נמני.

"אני שמח להצטרף להפועל פתח תקוה וגאה ללבוש את החולצה הכחולה", אמר לוי לאחר חתימתו. "נבנית פה קבוצה מוכשרת מאוד ואני מאמין שיחד נוכל להחזיר את המועדון הזה והקהל הנפלא שלו למקום הראוי"

לוי בן ה-26 (1.88 מטרים) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ונחשב כישרון מבטיח לגילו, שניבאו לו גדולות. עבר בכל הנבחרות של ישראל, כאשר בנבחרת הצעירה רשם שבע הופעות. כבר בגיל 18 עלה לקבוצת הבוגרים של מכבי תל אביב, ובהמשך רשם עם הקבוצה שלוש אליפויות כשוער שני ואף זכייה אחת בטרבל בעונת 2014/15. לוי רשם במדים הצהובים 44 הופעות סך הכל.

לפני שנתיים הצטרף לוי להפועל קטמון מהליגה השנייה, וביסס את מעמדו כאחד השוערים הטובים והיציבים בליגה הלאומית. בכך יצטרף לוי ליוסף עוודי, בר איבגי, נפתלי בלאי ועומר בוארון שחתמו מוקדם יותר הקיץ.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מנחם

    וואו שוער אדיר
    כל הכבוד זה רכש נפלא
    שוער זה חצי קבוצה
    תמשיכו כך

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר