צחי גיגי. צילום: ניר קידר
צחי גיגי. צילום: ניר קידר

בית"ר ירושלים התעניינה בשוער מכבי פ"ת צחי גיגי, פערים מול דור חוגי

הקבוצה מהבירה בדקה אפשרות לצרף את גיגי כשוער שני, אלא שבעקבות הדרישות הכספיות של מכבי העניין ירד מהפרק. שחקן קבוצת הנוער, רונן חנציס, עבר למכבי תל אביב תמורת 300 אלף שקלים

פורסם בתאריך: 3.7.19 16:08

במכבי פתח תקוה ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה. הקשר ההתקפי ניראל מחפוד, ששיחק אשתקד בהפועל כפר סבא ובהפועל עכו, ממשיך להיבחן. פערים כספיים קיימים מול החלוץ דור חוגי, שבוחן במקביל הצעות נוספות. לאחרונה בית”ר ירושלים גילתה עניין בצחי גיגי ובדקה אפשרות שיגיע כשוער שני לאיתמר ניצן. אלא שבעקבות הדרישות הכספיות מצד המכבי, העניין ירד מהפרק.

הקשר ארמנדו קופר הודח השבוע עם נבחרתו פנמה על ידי ג'מייקה, שניצחה 0:1 ברבע גמר גביע הזהב (אליפות צפון ומרכז אמריקה). הוא צפוי לזכות למנוחה בטרם ישוב לישראל וייתכן שיצטרף לחבריו במחנה האימונים הטרום עונתי באוסטריה.

ובינתיים במחלקת הנוער ממשיכים לקצור פירות עבור השבחת שחקנים. הקשר ההתקפי רונן חנציס בן ה-17 עבר למכבי תל אביב תמורת 300 אלף שקלים, סכום לא מבוטל לנער בגילו. יש לציין כי על פי ההסכם בין הקבוצה לחנציס, במידה והצדדים לא הצליחו להגיע להבנות על הסכם חדש יוכל השחקן להשתחרר תמורת הסכום הנ"ל, וכך עבר מתכול לצהוב.

חנציס, המתגורר במושב ניר ישראל הסמוך לאשקלון, צורף למכבי פתח תקוה לפני שנתיים על ידי מנהל מחלקת הנוער, אופיר לוזון. "במסגרת מלחמות על שחקנים לקחנו המון שחקנים בולטים בגילאי 13-15 ממכבי תל אביב בשנים האחרונות”, אמר אופיר לוזון. “במלחמה כמו במלחמה, לפעמים יש נפגעים ובמקרה הזה איבדנו שחקן טוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר