המשתתפים בטורניר לזכרו של עודד דוקטורי ז"ל. צילום: רינת אברהם
המשתתפים בטורניר לזכרו של עודד דוקטורי ז"ל. צילום: רינת אברהם

נערך הטורניר הראשון לזכרו של עודד דוקטורי ז"ל: "הלב הכחול שתמיד היה שם בשביל הפועל"

בני קוזשווילי, שביט אלימלך ואורן ניסים היו רק חלק מהשמות שלקחו חלק בטורניר לזכרו של האוהד והפעיל המסור של המועדון, שהלך לעולמו לפני 11 חודשים. "הוא היה מאושר אם הוא היה רואה שעושים את זה לזכרו", אמר אחיו, גדי

פורסם בתאריך: 12.7.19 12:59

זוכרים את עודד דוקטורי ז"ל. ביום רביעי השבוע נערך בקאנטרי רמת עמידר ברמת גן טורניר מיוחד לזכרו של האוהד והפעיל המסור של הפועל פתח תקוה, עודד דוקטורי ז"ל, שהלך לעולמו בטרם עת לפני 11 חודשים כשהוא בן 51 בלבד. בני משפחתו של דוקטורי ז"ל התכנסו לטורניר כדורגל, תחביבו הגדול של עודד, יחד עם שחקני נבחרת האמנים, שחקני עבר נוספים וחבריו הקרובים.

את המחווה המרגשת ארגן האחיין אלי ביבס, כאשר בין המשתתפים היה גם הקפטן האגדי של הפועל, בני קוזשווילי, שוער העבר שביט אלימלך וחלוץ העבר אורן ניסים. פרט אליהם, חברים ובני משפחה רבים של דוקטורי ז"ל לקחו חלק בטורניר והיו שותפים לערב לזכרו.

זוכרים את עודד ז"ל. צילום: רינת אברהם

זוכרים את עודד ז"ל. צילום: רינת אברהם

"היה ערב מלא בעצמה שהציף זכרונות נצורים וחוויות מרגשות", אמרה רינת אברהם, בת דודתו של דוקטורי ז"ל. "בני המשפחה והחברים חלקו לראשונה את המשחק ללא נוכחותו של עודד, הלב הכחול שאהב להעניק לכל כך הרבה אנשים וליבו נדם. אומרים שהזמן יעשה את שלו אך מיום ליום נערמים הזיכרונות והסיפורים אותם חלק עם הסובבים אותו, חוויות ותמונות ומעשיו הרבים שאת חלקם לא ידעו כולם, שהעצימו את הגעגוע והכאב הממשיך וחודר עמוק אל מעמקי הלב".

המשפחה הודתה לאנשי הפועל פתח תקוה, ובמיוחד למנהל מחלקת הנוער איציק כהן והאוהדת ליעד שושן, על הקמת קבוצת ילדים ב' צפון שנושאת את שמו של דוקטורי ז"ל. "עם הכאב והצער לצד הרגש והאהבה אליך עודד, הרגשנו אותך לצידנו אמש במשחק כשעל פניך החיוך השובב והלב הכחול מלא האהבה והלב ניפעם", הוסיפה אברהם.

שחקני הקבוצה המנצחת. צילום: רינת אברהם

שחקני הקבוצה המנצחת. צילום: רינת אברהם

על הקשר העמוק בין דוקטורי ז"ל לבין הפועל, סיפר בהתרגשות אחיו גדי: "הוא היה מקושר מאוד לכדורגל ולהפועל, והיה כל הזמן עם הקבוצה. יום אחד אמרתי לו שבסוף הוא יישב לבד ביציע והוא אמר לי שזה בחיים לא יקרה. התרגשנו מאוד לראות את ההיענות של האנשים לטורניר, כולל של שחקנים שהיו בליגת העל וכיבדו אותו. עדיין לא עיכלנו את המוות שלו, זה היה כל כך קשה לנו, אבל ערב כזה בהחלט עושה טוב על הלב. הוא היה מאושר אם הוא היה רואה שעושים ערב כזה לזכרו".

עודד דוקטורי ז"ל. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול ע"ש שלומי וורצל

עודד דוקטורי ז"ל. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול ע"ש שלומי וורצל

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר