עמיר נוסבאום עם הצוות. צילום: זאב שטרן
עמיר נוסבאום עם הצוות. צילום: זאב שטרן

בהפועל פ"ת רוצים להתחזק בשחקן כנף ובבלם, אבידור ויתח חזרו לאימונים

המסגרת התקציבית במועדון מאפשרת כרגע את החתמתם של שני שחקנים נוספים בלבד, כאשר הקשר נפתלי בלאי, שמותיר רושם טוב באימונים, צפוי לקבל את המושכות לצידו של רם לוי בקישור. מועמדותם של רועי זיקרי ופז בן ארי עדיין על הפרק

פורסם בתאריך: 15.7.19 14:44

בהפועל פתח תקוה ממשיכים בהכנות לקראת עונה הבאה, כאשר כרגע המטרה היא להחתים עוד שני שחקנים בתקופה הקרובה. ראשית, הכוונה במועדון היא לצרף שחקן כנף, בתפקיד שבו שיחק שגיא דרור בעונה שעברה. ברשות הצוות המקצועי ישנה רשימה של מועמדים לתפקיד שמועמדותם נבחנת בימים אלו, כאשר אחד השמות שמעניינים את הצוות המקצועי הוא של רועי זיקרי, שכרגע עדיין משתייך לסגל של הפועל תל אביב.

בנוסף, מעוניינים במועדון להחתים בלם בכיר נוסף שיצטרף לדייויד אבידור וספיר יתח. בהפועל שוקלים לשחק העונה לפרקים במערך של שלושה בלמים, במטרה לאפשר למגנים יוסף עוודי ובר איבגי חופש בחלק ההתקפי. שמו של בלם בני יהודה, פז בן ארי, עדיין על הפרק, כאשר במועדון מאוד היו רוצים לראות את בן ארי, שהושאל להפועל רמת השרון בעונה שעברה, חוזר ללבוש כחול. בן ארי מצידו עדיין מתאמן עם בני יהודה, בה יש לו חוזה לעוד עונה אחת בלבד, כאשר במקביל המאמן יוסי אבוקסיס בוחן אפשרויות לצירוף בלמים נוספים, מה שעשוי להוביל להשאלתו של בן ארי לעונה נוספת. הבלם מצידו מעוניין למצות את האפשרויות שלו בליגת העל, אך בסביבתו הבהירו כי במידה ויירד לליגה הלאומית הוא ישחק בהפועל בעונה הבאה.

נכון לשלב הזה, במועדון לא מתכוונים לצרף קשר 50:50 נוסף לצידו של רם לוי בקישור, בעיקר בגלל קושי תקציבי. במועדון מעוניינים כאמור להתחזק בשחקן כנף ובבלם, שצירופם "יסגור" את המסגרת התקציבית בשלב הזה. למרות זאת, במידה וייחתמו בקרוב הסכמי חסויות משמעותיים, בעיקר בכל הנוגע לספונסר הראשי, או שיירשם גל נוסף של הצטרפויות לכחולה ורכישת מנויים, יתפנה תקציב לחיזוק נוסף. סיבה נוספת שבגינה מעדיפים במועדון לחזק עמדות אחרות היא יכולתו הטובה של נפתלי בלאי למן תחילת האימונים, כאשר הקשר המושאל מנתניה מיועד כרגע למלא את מקומו של דניאל שוורצבוים.

נפתלי בלאי. צילום: זאב שטרן

נפתלי בלאי. צילום: זאב שטרן

בשבועות האחרונים שקלו במועדון את האפשרות להמשיך את ההתקשרות עם החלוץ רוי מליקה, אך המסגרת התקציבית לא מאפשרת זאת בשלב הזה. הבלם-קשר היהודי-אוקראיני דמיטרו אנטין ממשיך להבחן בקבוצה, אך נראה כי סיכוייו לחתום במועדון אינם גבוהים. בוגרי קבוצת הנוער, אור שטיין ואיתי שטלונג, כמו גם המגן הימני שנבחן בקבוצה, עמית רוזנבוים, שוחררו. הבלמים דייויד אבידור וספיר יתח, שסבלו מפציעות קלות ביד ובברך (בהתאמה) חזרו לאימונים.

דייויד אבידור וספיר יתח באימון אתמול

דייויד אבידור וספיר יתח באימון אתמול

בקבוצה עובדים בימים אלו בקצב גבוה על מנת להכניס את השחקנים לכושר משחק, כאשר במועדון ציינו את מאמן הכושר החדש, מאירי סיני, כמי ששדרג משמעותית את נושא הכושר הגופני במועדון, והכניס סטנדרטים אליהם לא היו רגילים עד כה בהפועל. ביום חמישי (18:00) תתארח הקבוצה למשחק אימון מול העולה הטרייה ללאומית, מ.ס כפר קאסם.

מאמן הכושר מאירי סיני. צילום: זאב שטרן

מאמן הכושר מאירי סיני. צילום: זאב שטרן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אליאב

    סגל מאוד חלש
    לא מבין את ההתנהלות הזו
    יש לכם 1000 משלמים ועוד הכנסות מפרסום טוטו ועוד
    אז מדוע אין רכש?
    איפה הכסף?
    רוצים לעלות ליגה
    אל תעבדו עלינו כי אנחנו לא מטומטמים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר