עוז פרץ. צילום: עזרא לוי
עוז פרץ. צילום: עזרא לוי

עוז פרץ במשא ומתן מתקדם עם הפועל פתח תקוה

הקשר שכבש תשעה שערים בעונה האחרונה בהפועל אשקלון מצוי בשיחות עם המועדון, שעשויות להבשיל לחתימה בימים הקרובים. שיחק בעבר גם במכבי פתח תקוה ובהפועל חדרה

פורסם בתאריך: 17.7.19 14:40

הפועל פתח תקוה נמצאת במגעים מתקדמים מול קשר הפועל אשקלון בעונה האחרונה, עוז פרץ. השחקן בן ה-25 מצוי בשיחות עם אנשי המועדון, כאשר ייתכן כי המגעים יבשילו לחתימה כבר בימים הקרובים. השחקן אמור לחתום על חוזה לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת. כזכור, בהפועל מחפשים להתחזק בשני שחקנים, שחקן כנף ובבלם, כאשר צירופו של פרץ יסגור את העמדה הראשונה.

פרץ גדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע ובגיל 15 עבר למכבי פתח תקוה, בה ערך את הופעות הבכורה כשחקן בוגרים, בזמן שהייתה בליגה הלאומית בעונה 2012/13. אחרי שכבש שישה שערים ב-47 הופעות אצל היריבה העירונית, הושאל בינואר 2016 פרץ להפועל עכו, במדיה כבש שער אחד ב-11 הופעות. בהמשך שיחק גם בהפועל רמת גן ובהפועל כפר סבא מהלאומית, ובתחילת העונה שעברה חתם בהפועל חדרה מליגת העל ובינואר עבר להפועל אשקלון, במדיה כבש תשעה שערים בחצי עונה.

אם פרץ אכן יחתום בקבוצה, הוא יצטרף לברק לוי, יוסף עוודי, בר איבגי, נפתלי בלאי ועומר בוארון שהצטרפו לקבוצה בקיץ. מחר (18:00) תתארח הפועל למשחק אימון מול העולה ללאומית, מ.ס כפר קאסם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תומר

    שחקן מוכשר וטכני
    הלוואי יחתום
    אבל זה לא מספיק
    למה ערן לוי לא מוחתם?
    הסגל הזה דל וחלש מאוד
    אתם מתנהלים בצורה לא טובה
    כנגד השחקנים שעזבו כמעט חצי קבוצה
    לא הבאתם כנגדם שום שחקן מנוסה
    למעט ברק לוי
    חבל מאוד!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר