עוז פרץ. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה
עוז פרץ. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

עוז פרץ חתם בהפועל פ"ת: "מקווה לפצות את האוהדים עם גול בדרבי"

כפי שפרסמנו לראשונה, הקשר ששיחק בהפועל אשקלון חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת: "שמח להיות בצד הנכון של הכביש"

פורסם בתאריך: 19.7.19 10:34

כפי שפרסמנו לראשונה השבוע, הקשר ההתקפי עוז פרץ חתם בהפועל פתח תקוה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. הוא מגיע להפועל אחרי חצי עונה בהפועל אשקלון בה כבש תשעה שערים, כאשר לפני כן שיחק בהפועל חדרה מליגת העל.

לאחר חתימתו התייחס פרץ בעיקר לסוגיית הסרטון שהופץ בימים האחרונים בו נראה מקלל עם חבריו בזמנו למכבי, את הפועל לאחר אחד ממשחקי הדרבי: "אני מתנצל אם מישהו נפגע, כמובן שלא התכוונתי למילות השיר. הייתי ילד שעלה מהנוער ופשוט חגגתי הישארות בליגה עם חברי לקבוצה ושרתי איתם בלי לחשוב על המשמעות. אני מקווה לפצות את האוהדים של הפועל עם גול בדרבי, ובכל מקרה מבטיח לעשות הכל כל משחק כדי לשמח אותם. אני שמח להיות בצד הנכון של הכביש ומאמין שאנחנו בדרך לעשות עונה יפה מאוד. נבנית פה קבוצה איכותית ויחד עם הקהל אפשר לעשות דברים גדולים"

על החתימה בהפועל סיפר: "אני מתרגש לחתום בהפועל פ"ת. גדלתי בבית של אוהדי הפועל פ"ת, אח שלי שיחק במועדון ודוד שלי היה חבר הנהלה. אני רציתי להגיע למועדון כבר זמן רב, אך לא יכלתי בגלל סעיף בחוזה שלי עם מכבי פ"ת. אני לא יכול לחכות כבר ללבוש את המדים של הפועל, זה מועדון ענק עם קהל כל כך גדול ואיכותי".

אחרי החתמתו של פרץ, שחקן נוסף שצפוי לחתום בימים הקרובים הוא בלם הפועל חדרה יעקב אבבה, שיעזוב לראשונה בקריירה שלו את המועדון הצפוני.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר