עמוס לוזון. צילום: זאב שטרן
עמוס לוזון. צילום: זאב שטרן

דרבי האחים: מה עומד מאחורי רכישת ראשון לציון על ידי עמוס לוזון?

הבן עומרי שמתאמן בעיר היין, השמועות על סכסוך משפחתי והבן של אייל ברקוביץ' שישחק במכבי פתח תקוה. המהלך הטרי של עמוס לוזון הפתיע גם את אנשי מכבי, אבל אבי לוזון מפרגן: "כל מה שהוא נוגע בו הופך לזהב"

פורסם בתאריך: 21.7.19 12:15

עמוס לוזון חוזר לכדורגל הישראלי, אבל באופן מפתיע לא למכבי פתח תקוה. הבעלים לשעבר בלוזוניה הפך לבעליה של הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית לאחר שרכש את הקבוצה מידיו של איל ברקוביץ'. במוצאי השבת האחרונה נפגשו השניים יחד עם ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, וסיכמו על העברת הבעלות. השלב הראשון שעל לוזון לעשות יהיה לעבור בבקרה התקציבית, מה שטרם נעשה בשל הסכסוך של ברקוביץ' עם העירייה ואף העמיד את הקבוצה בסכנת ירידה לליגה א'.

בהמשך יעמוד לוזון בפני הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות על מנת שתאשר אותו כבעלים. בשל העובדה ששימש בעבר כבעלי מכבי, והעובדה כי לא החזיק בתפקיד רשמי במועדון בשנים האחרונות, לא נראה שצפויות בנושא זה בעיות מיוחדות. לוזון כבר מתנהל כבעלים לכל דבר ולצד הפנייה לחברו משה דמאיו על מנת שינהל את הקבוצה, הבהיר כי מטרתו היא להחזיר את ראשון לציון לליגת העל תוך שלוש שנים. הוא צפוי לכסות את חובות המועדון מתקופת ברקוביץ', המוערכים בלמעלה ממיליון וחצי שקלים.

עמוס לוזון. צילום: זאב שטרן

עמוס לוזון. צילום: זאב שטרן

עיקר העניין יהיה כמובן סביב "דרבי הלוזונים" בין קבוצתו הנוכחות לקבוצתו לשעבר, אותה מאמן האחיין האהוב על עמוס, גיא, וכמובן אחיו אבי המשמש כיו"ר. יתרה מכך, בסביבת המועדון טענו כי אבי ועמוס נמצאים בסכסוך מתמשך ובאחד האירועים הקבוצתיים לפני כשנתיים נשמע עמוס אומר לאחיו כי "יגמור את מכבי פתח תקוה". "אנחנו ממש לא בסכסוך ועמוס לעולם לא אמר דבר כזה", הגיב אבי לוזון, שלא פסל שיתוף פעולה עתידי בין קבוצתו לזו של אחיו. "האמת היא שאני לא יודע מה השיקולים שלו. שיהיה לו בהצלחה ובכל מקרה כל מה שהוא נוגע בו הופך לזהב". גורם במועדון הוסיף: "עמוס כבר שנים לא קשור למכבי והיה אולי בשני משחקים בחמש השנים האחרונות. אני לא יודע אם הצעד שלו נעשה נגד המשפחה. אולי פשוט בא לו משהו משלו".

עוד בטרם הוכרז לוזון כבעלים, במקרה או שלא נבחן בשבועיים האחרונים בראשון לציון הבלם עומרי לוזון, בנו של עמוס, שלא ממש קיבל הזדמנויות במכבי. כעת, לא יהיה מופרך מדי להעריך כי הוא צפוי להצטרף. קשר עקיף נוסף נוגע לבנו של איל, הקשר טום ברקוביץ' בן ה-17 וחצי, שעבר ממכבי חיפה לקבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה ופתח עמה רשמית את האימונים בשבוע שעבר. אגב, הסיכום בין הצדדים הושג כבר לפני כשלושה חודשים.

חשוב לציין כי לעמוס לוזון, שמן הסתם צפוי להשקיע גם במחלקת הנוער הכתומה, צפוי דרבי משפחתי נוסף מול אלופת הליגה לנוער, מכבי פתח תקוה, תחת הדרכתם של אחייניו, תמיר ונאור לוזון, לאחר שקבוצת הנוער של ראשון לציון עלתה אשתקד לליגת העל.

הקבוצה שוהה בימים אלה במחנה האימונים באוסטריה ובסוף השבוע שעבר גברה במשחק אימון 0:2 על הקבוצה ההונגרית בעלת השם המצודד אקדמיית פושקש. קפטן קבוצת הנוער אשתקד, אור בלוריאן, כבש את הראשון במחצית הראשונה. ליאל עבדה חתם מבישול של גל שיש רבע שעה לסיום. במשחק שותף הקשר איל אינברום, ששיחק אשתקד בנוער והצטרף רשמית לבוגרים לאחר שחתם בשבוע שעבר על חוזה לחמש שנים במועדון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר