יעקב אבבה. צילום: האתר הרשמי של הפועל חדרה
יעקב אבבה. צילום: האתר הרשמי של הפועל חדרה

נסגרה השאלתו של אבבה להפועל פ"ת, קיימים פערים מול השחקן

בין הפועל לחדרה נסגרו תנאי השאלתו של הבלם לשנתיים, אך במועדון עדיין לא הצליחו להגיע להבנות סופיות עם השחקן

פורסם בתאריך: 22.7.19 11:17

הפועל פתח תקוה סיכמה עם הפועל חדרה על השאלתו של הבלם יעקב אבבה לשנתיים, כאשר עבורו תהיה זו הפעם הראשונה בה הוא עוזב את המועדון הצפוני, אחרי ששיחק כל הקריירה. בחדרה אישרו את הידיעה וציינו את שיתוף הפעולה החיובי שנרקם בין המועדון להנהלת הפועל. בהפועל, לעומת זאת, ציינו כי עדיין נוצרו בימים האחרונים פערים בינם ובין השחקן וכי הגעתו מוטלת בספק.

עוד אמרו בחדרה, כי השאלתו של אבבה הנה הסנונית הראשונה במסגרת מערכת היחסים הקרובה שנוצרה בתקופה האחרונה בין הנהלות המועדונים. ל"ספורט מלאבס" נודע כי בשבועות האחרונים בחנו בהפועל את האפשרות לצרף שחקן נוסף מחדרה, ויטלי גנון, אך האפשרות ירדה לבסוף מהפרק.

אבבה בן ה-27 שיחק לכל אורך הקריירה בהפועל חדרה, ואף שימש כקפטן הקבוצה עד שחדרה עלתה לליגת העל. אחרי מספר שנים עם הקבוצה בליגה א', אבבה עלה עם חדרה לליגה הלאומית בסיומה של עונת 2016/17, ועונה לאחר מכן השלים עם הקבוצה עלייה שנייה, הפעם לליגה העל, כשהוא שחקן הרכב קבוע.

בעונה שעברה זכה השחקן להתעניינות מהפועל תל אביב, אך לבסוף האריך את חוזהו בחדרה. בעונה שעברה פתח בהרכב שבע פעמים בליגת העל ועלה כמחליף עוד שלוש פעמים. אם אבבה יחתום, הוא יצטרף לברק לוי, יוסף עוודי, בר איבגי, נפתלי בלאי, עומר בוארון ועוז פרץ שהצטרפו לקבוצה בקיץ.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר