איציק ויסוקר. צילום: זאב שטרן
איציק ויסוקר. צילום: זאב שטרן

הפועל פתח תקוה הציעה ליצחק ויסוקר תפקיד בכיר במחלקת הנוער

שוער העבר האגדי נפגש בתקופה האחרונה עם מנכ"ל המועדון ואנשי הוועד המנהל של הכחולה. "מאמין שנוכל להגיע להסדר", אמר ויסוקר. מהמועדון נמסר: "איציק הוא חלק מהפועל וימשיך להיות כזה"

פורסם בתאריך: 29.7.19 12:39

האם אחרי ניב טל, מוטי קקון, גבע מרקוס ועוז אליה, גם שוער העבר יצחק ויסוקר ישתלב בהפועל פתח תקוה תחת בעלות האוהדים? בסביבת המועדון סיפרו כי ויסוקר נצפה בשבוע שעבר כשהוא מגיע לפגישה עם הנהלת הקבוצה במתחם סירקין.

ל"ספורט מלאבס" נודע כי במסגרת הפגישה הוצע לויסוקר תפקיד נשיא מחלקת הנוער של המועדון, במטרה שיביא מניסיונו העשיר ומיכולותיו למען השחקנים הצעירים של האגודה. עוד קודם לכן נפגש ויסוקר גם עם הוועד המנהל של הכחולה, שם היו מאוד מעוניינים כי ישתלב בתפקיד בכיר במועדון.

"נפגשתי עם המנכ"ל רועי אלרום והוחלט שנבדוק את התהליכים בינינו ונחליט אם אנחנו מתקדמים", הגיב ויסוקר. "אני מאמין שנוכל להגיע להסדר, התפקיד עוד לא סוכם סופית ולכן אני לא רוצה להקדים את המאוחר. כעיקרון המטרה היא לחזור ולראות איך אפשר לעזור לאגודה המפוארת הזאת".

שוער העבר, בן 74 כיום, הוא אחד מהשחקנים הגדולים שלבשו את המדים הכחולים. כבר בעונתו הראשונה בבוגרים זומן לסגל נבחרת ישראל, בה שימש כשוער הראשון במשך 12 שנים בהן רשם 70 הופעות, יותר מכל שחקן אחר בתולדות המועדון ואף השתתף במונדיאל ב-1970. ויסוקר הביע תמיכה בעמותת הכחולה כבר מהשקתה, כאשר אף צילם סרטון תמיכה בעמותה.

מהפועל פתח תקוה נמסר בתגובה: "הוועד המנהל ורועי אכן נפגשו עם ויסוקר בנפרד. המערכת נפגשת לעיתים תכופות עם אנשים רבים כדי ללמוד ולהתייעל, בטח עם דמויות כמו איציק ויסוקר שהוא שחקן עבר אהוב ובעל ניסיון מקצועי עשיר בתחום הכדורגל. איציק הוא חלק מהפועל פ"ת וימשיך להיות כזה, ולכן זו לבטח לא הפגישה האחרונה איתו, אנחנו נבנה ביחד את הדרך המשותפת עם כלל האנשים שיכולים לתרום למועדון לחזור לקדמת הבמה של הכדורגל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר