אוהדי הפועל בדרבי ב-2015. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל בדרבי ב-2015. צילום: זאב שטרן

הדרבי חוזר: מחיר כרטיס יעמוד על 50 שקלים אחיד, אוהדי הפועל יישבו ביציע המזרחי

ביום חמישי הבא יחזור הדרבי הגדול של פתח תקוה, כשמכבי תארח את הפועל בגביע הטוטו. "אני ממש לא מתרגש, מדובר במשחק אימון טוב", אמר אבי לוזון

פורסם בתאריך: 29.7.19 10:48

עושה רושם שבמכבי פתח תקוה לא מתרגשים יותר מדי משובו של הדרבי העירוני, שייערך ביום חמישי הבא, ה-8 באוגוסט, במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו. "אני ממש לא מתרגש, מדובר במשחק אימון טוב", אמר היו"ר אבי לוזון. מחיר הכרטיס יהיה אחיד ויעמוד על 50 שקלים לאוהדי שתי הקבוצות – מבוגר, ילד וחייל. אוהדי הפועל צפויים לשבת ביציע המזרחי בעוד אוהדי המארחת יישבו במערבי.

מכבי השלימה את הסגל עם צירופו של הקשר ההתקפי עידו דוידוב, שחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. דוידוב, ששיחק בעבר בקבוצת הנוער של המועדון, רשם אשתקד שבע הופעות ליגה במדי הפועל רעננה ובטרם חתם במכבי נבחן בנס ציונה וכבש מול קבוצתו הנוכחית במשחק אימון.

בשבוע שעבר נערכה אסיפה חגיגית של אגודת מכבי "אבשלום" פתח תקוה, בהשתתפות כ-250 איש ששילמו דמי חבר בסך 25 שקלים, בהם פעילים גם ממחלקות הכדורסל והכדוריד של המועדון. את האסיפה הראשונה מזה 30 שנה כיבד בנוכחותו גם ראש העירייה, רמי גרינברג. יש לציין כי המארגנים דאגו לתזמן את האירוע כאשר ראשי הקבוצה שהו עמה במחנה האימונים באוסטריה, מחשש להתערבות שלא לצורך.

במהלך האסיפה נערכו בחירות לוועד המנהל, לוועדת הביקורת ולבית הדין, שישמש כוועדת פיקוח. לוועד המנהל נבחרו גדי נדל, שמעון היבש, תום זבידה, גיא קופל, יובל פיש, יוסי מימרן ורו"ח אייל עוז. בוועדת הביקורת יכהנו אלמוג אופיר, אילן גולדשטיין ועו"ד גיא מונין ואילו בבית הדין יישבו מיכאל בלכמן, זמיר פיינר ועו"ד חיים גלמן. "הוצגו דו"חות ותכניות פעולה לשנה הקרובה, כמו גם תכנית עבודה לטווח הארוך", נכתב בין השאר בסיכום האסיפה. "אנו מודעים לכך שאנחנו נכנסים לשנה חשובה מאוד ולתהליך ארוך וחשוב שאת תוצאותיו נראה בעתיד. זוהי רק ההתחלה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נחום

    מגזימים לגמרי עם המחירים הגבוהים
    לא מוצדק
    איזי שירצקי מוכר מנויים בלום כסף
    זאת ליגה לאומית

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר