ארמנדו קופר. צילום: ניר קידר
ארמנדו קופר. צילום: ניר קידר

במכבי פתח תקוה מבינים: ארמנדו קופר לא ישחק בקבוצה העונה

הקשר הפנמי, שהיה אמור להוביל את הקבוצה העונה, מסרב לעלות על טיסה לישראל ובמועדון כבר העבירו לו מכתב התראה לפני תביעה. "אנחנו עובדים על זה שקופר יחזור לארץ", אמר מנגד סוכנו בעז גורן

פורסם בתאריך: 4.8.19 19:28

במכבי פתח תקוה אמנם סגרו זה מכבר את מצבת הזרים, אך עושה רושם שייאלצו להסתדר בעונה הקרובה ללא השחקן הבכיר ביותר בסגל שלה, הקשר ארמנדו קופר, שעשה לקבוצה מה שקרוי בשפת הרחוב 'ויברח'. קופר, שחתום על חוזה באם המושבות המוערך בכ-100 אלף יורו לעונה, נטל חלק הקיץ באליפות קונקאק"ף (צפון ומרכז אמריקה) במדי נבחרת פנמה, לאחריה אמור היה לשוב לארץ ולהצטרף לאימוני קבוצתו. אלא שעד כה לא עשה כן והעביר מסר ברור לפיו אינו מעוניין להמשיך בקבוצה.

במכבי כועסים מאוד על כפיות הטובה לטענתם וההברזה של הקשר ואין להם כוונה לעבור על התנהגותו לסדר היום. פרקליט המועדון, עו"ד טל ספיבק, העביר לשחקן ונציגיו מכתב התראה, לפיו מצפים ממנו לשוב מידית לישראל ולהצטרף לקבוצה, אחרת יהיה חשוף לתביעה בגין הפרת חוזה. עם זאת, לשני הצדדים ברור כי הסיכויים שישחק העונה בליגה הלאומית שואפים לאפס ומכבי, שבנתה על הקשר כמי שיכול להיות שובר שוויון בליגת המשנה, צפויה לתבוע את קופר בגין הנזקים שגרם לה.

ארמנדו קופר וגידי קניוק לאחר הירידה של מכבי. צילום: שרון בוקוב

ארמנדו קופר וגידי קניוק לאחר הירידה של מכבי. צילום: שרון בוקוב

"אנחנו רוצים את טובת השחקן וטובת הקבוצה ועובדים על זה שקופר יחזור לארץ", אמר מנגד סוכנו בעז גורן. "אנחנו ממתינים לו", הוסיף היו"ר אבי לוזון. "חוזה זה דו צדדי, לא רק חד צדדי. שני הצדדים צריכים לכבד אותו". גורמים בקבוצה אף טענו כי קבוצות בליגת העל "שיגעו" את קופר במטרה שיצטרף אליהן, בהן מכבי נתניה ומחזיקת הגביע בני יהודה, ויש להן חלק בכך שהשחקן החליט לעזוב לאלתר ולא לשוב לישראל על דעת עצמו. "קופר סוג של עזב כי הוא לא רוצה לבוא ואנחנו מפנימים שכנראה הוא לא יגיע", הודו במועדון. חרף הירידה ללאומית, בלט אשתקד הפנמי הבינלאומי בקבוצה של גיא לוזון, כשכבש חמישה שערים ובישל שניים נוספים.

עדיין לא ברור האם בקבוצה יחתימו שחקן זר במקומו, שכן לאחרונה צירפה הקבוצה את עידו דוידוב, המשחק פחות או יותר על אותה משבצת. במצב כזה הקבוצה תפתח את העונה עם שני זרים בלבד – הקשר הבלגי ג'ופרי מוג'אנג'י ביה, ששיחק תחת גיא לוזון בסטנדרד ליאז' והקשר האחורי הצעיר מגאנה מאוולי גבקפורנו, שחתם לפני כחודש ובהתאם לחוקים החדשים בהתאחדות יוכל לשחק הן בבוגרים והן בקבוצת הנוער.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דני

    המטרה של מכבי שגיא לוזון יצליח לעלות ליגה.
    ופרנסה לכל מיני לוזונים שלא עובדים

  2. צהוב במושבה

    פרט קטן ששכחת לציין. בליגה הלאומית השנה מותר רק זר אחד, וזר נוסף בגיל נוער (אז זה לא בדיוק "רק שני זרים"). כך שכנראה וקופר לא באמת היה בתוכניות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר