דייויד אבידור. צילום: זאב שטרן
דייויד אבידור. צילום: זאב שטרן

יסיים את דרכו? בהפועל פתח תקוה מאוכזבים מדייויד אבידור

הבלם היהודי-אמריקני, שהרשים בעונה שעברה, הציג יכולת חלשה עד כה באימונים ולא נכלל בסגל לשני המשחקים הראשונים בגביע הטוטו. במועדון לא צפויים לסרב אם יבקש לעזוב

פורסם בתאריך: 6.8.19 12:54

בהפועל היו מעודדים מאוד מהניצחון 1:4 אתמול (שני) על הפועל עפולה, שהבטיח שהקבוצה תגיע לדרבי בחמישי (19:30, ראש הזהב) מהמקום הראשון בבית, כאשר גם תיקו יספיק לה כדי להעפיל לחצי הגמר ולהבטיח הכנסה של כ-80 אלף שקלים, שתעזור לקבוצה לחזק את הסגל.

מי שלא היה בסגל למשחק בפעם השנייה ברציפות הוא הבלם היהודי-אמריקני דייויד אבידור, ממנו מאוכזבים בצוות המקצועי. אבידור, שהגיע במהלך העונה שעברה במקומו של טימור רודוסלסקי, הרשים בחודשים הראשונים שלו תחת מסאי דגו, אך לקראת סיום העונה חלה ירידה ביכולתו. בקיץ האריך את חוזהו בקבוצה והפך לאחד המשתכרים הבכירים בה, כאשר עלות חוזהו מוערכת בכ-200 אלף שקלים בעונה. אלא שמאז חזרתו לארץ הקיץ הציג אבידור יכולת חלשה באימונים ובמשחקי האימון, בהם ביצע מספר גדול של טעויות קריטיות.

למרות שהבלם עדיין חלק מסגל הקבוצה, במועדון לא צפויים לסרב אם יבקש להשתחרר או שקבוצה אחרת תהיה מעוניינת בשירותיו. למרות האכזבה המקצועית ממנו עד כה, בהפועל לוקחים בחשבון גם את התקופה הטובה של השחקן בעונה שעברה ולכן לא ממהרים לקבל החלטה בנוגע אליו. שחקן נוסף שלמועדון היו ספקות לגביו הוא הקשר גל אסולין, אך היכולת הטובה שהציג במשחקי האימון ובגביע הטוטו צפויה להוביל לכך שהוא יישאר במועדון בסופו של דבר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מאיר

    החלטה נכונה ונבונה בלם חלש מאוד וטוב דעלו מהר על הבעיה
    עשה הרבה דפיקות לב
    איטי מאוד ומסורבל
    המון שערים בחובה נמנעו עקב המהלך הזה
    חייבים חיזוק עידן שמש מהפועל חיפה שחקן טכני ובדיוק מה שחסר להפועל פ"ת
    נוסבאוום תיקח מהר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר