מימין: אוהדי הפועל, משמאל: אוהדי מכבי. צילומים: זאב שטרן
מימין: אוהדי הפועל, משמאל: אוהדי מכבי. צילומים: זאב שטרן

מחר דרבי: הקבוצות יגיעו בסגל מלא, מכבי חייבה את ילדי מחלקת הנוער להגיע

הפועל ומכבי עורכות הכנות אחרונות לקראת הדרבי הגדול שיחזור מחר במסגרת גביע הטוטו. כאלף אוהדי הפועל צפויים לתמוך בקבוצה, כאשר שתי הקבוצות ינסו להשיג את הכרטיס לחצי גמר המפעל

פורסם בתאריך: 7.8.19 13:02

בעוד קצת יותר מיממה ייפגשו הפועל ומכבי פתח תקוה לראשונה אחרי כארבע וחצי שנים. הקבוצה של גיא לוזון תארח מחר (חמישי, 19:30) את יריבתה העירונית במסגרת המחזור האחרון של גביע הטוטו, כאשר שתי הקבוצות מעוניינות לסיים את המשחק עם היוקרה העירונית ועם הכרטיס לחצי הגמר של המפעל, ששווה מענק של כשמונים אלף שקלים. למרות היצרים הרבים לפני המשחק ואלו שצפויים גם במהלכו, לאור זאת שמדובר בגביע הטוטו והעובדה שמכבי מארחת את המשחק, היציעים לא צפויים להתמלא באלפי אוהדים, כפי שבוודאי יקרה בדרבי הליגה.

בהפועל מעריכים שיגיעו למשחק בין 1,000 ל-1,500 אוהדים, שישלמו ליריבתם העירונית 50 שקלים עבור כרטיס. בצד השני, אצל אוהדי מכבי לא נרשמת התרגשות יוצאת דופן, כאשר עשרות בודדות של אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה. לאור המצב הדליל ביציעי מכבי ואולי מתוך הרצון להימנע ככל שאפשר משירת "איפה הקהל של מכבי?" מכיוון היציע המזרחי, התבקשו ילדי קבוצות הילדים של מכבי, להגיע למשחק יחד עם משפחותיהם, כמובן ללא עלות. על פי הודעות שנשלחו להורים, ההגעה למשחק היא בגדר חובה, ואף בוטלו בשל כך אימונים באותו היום.

בצד המקצועי, שתי הקבוצות יגיעו למשחק בסגל מלא וצפויות לפתוח עם ההרכבים החזקים שלהן, אחרי ששתיהן ביצעו רוטציה בהרכב במשחקים ביום שני. ניצחון של הפועל יבטיח לה עלייה לחצי גמר המפעל, בעוד שבמצב של תיקו, יצטרכו עמיר נוסבאום ושחקניו לקוות שהפועל רמת השרון לא תנצח את הפועל עפולה בהפרש של שלושה שערים. ניצחון של מכבי יעביר את ההכרעה בינה לבין רמת השרון על המקום הראשון ליחס השערים, שכרגע שיוויוני בין הקבוצות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר