שחקני הפועל חוגגים אחרי הדרבי
שחקני הפועל חוגגים אחרי הדרבי

הפועל בחצי הגמר: 1:1 בדרבי של פתח תקוה (וידאו)

בסיומו של דרבי אגרסיבי ומותח לעיניי כ-2,000 אוהדים, הקבוצה של עמיר נוסבאום השיגה את הכרטיס לחצי הגמר. אדהנני כבש ראשון, סוקונה השווה במחצית השנייה

פורסם בתאריך: 8.8.19 21:55

אחרי ארבע וחצי שנים חזר הדרבי של פתח תקוה, ובגדול. בסיומו של משחק יצרי וחם כמיטב המסורת, השיגה הפועל את הכרטיס לחצי גמר גביע הטוטו בזכות 1:1 מול יריבתה העירונית. בזכות ההעפלה לחצי הגמר, תקבל הפועל מענק של 80 אלף שקלים, שיסייעו לה בחיזוק הקבוצה. בחצי הגמר תארח הפועל ביום ראשון (18.8) את הפועל רמת גן, שסיימה בראשות בית ג'. מכבי מסיימת את שלב הבתים במפעל ללא ניצחון.

כ-2,000 אוהדים, 1,500 מהם של הפועל, יצרו אווירה מדהימה שהשכיחה מהר מאוד את העובדה שמדובר במשחק במסגרת המפעל השלישי בחשיבותו. עם העלייה למגרש הניפו אוהדי הפועל שלט עם הכיתוב: "מול כולנו אין סיכוי שהם יחזיקו עוד הרבה", עם מסר ברור ליריבה הספורטיבית.

המשחק נפתח בסערה, כשכבר אחרי 10 שניות מכבי כמעט כבשה אחרי טעות של ברק לוי, אך הכדור של תאי בריבו חמק ליד הקורה. בדקה השלישית רם לוי היה קרוב לכבוש אחרי בעיטת קרן, אך בעט ממצב קורץ מעל השער. בדקה ה-29 הייתה קרובה הפועל לעלות ליתרון, כאשר בעיטה של אמאדו סוקונה נעצרה לא טוב על ידי יוסי גינזבורג, אך עומר בוארון התבלבל עם הכדור החוזר ופספס הזדמנות גדולה.

המופע של אוהדי הפועל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

המופע של אוהדי הפועל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

בדקה ה-44 לידור כהן בעט טיל מ-25 מטרים למשקוף, אך דקה לאחר מכן הגיע השער של מכבי. הגבהה לרחבה מצאה את הראש של עידן אדהנני, שנגח מקרוב לרשת. השוער ברק לוי נפצע במהלך של השער בגבו ושכב דקות ארוכות על כר הדשא, אך חזר למגרש במחצית השנייה.

במחצית השנייה העביר עמיר נוסבאום את רם לוי לקישור ועבר לשחק במערך של ארבעה בהגנה, והשיפור במשחק של הפועל הורגש והפועל הייתה עדיפה ברוב שלבי המחצית. בדקה ה-54 סוקונה, בעוד משחק מצוין, בישל עם העקב לעוז פרץ, שבעט החוצה. בדקה ה-66 עלה בן לוי למגרש, ובנגיעה הראשונה שלו בכדור בישל לסוקונה, שעם סיומת נהדרת נגח את השיוויון ורץ לחגוג עם הקהל המשולהב שכל כך חיכה לשער הזה, 1:1.

בדקה ה-78 החלוץ הצרפתי כמעט השלים צמד, אחרי שרם לוי מסר לו, אך הוא בעט לגופו של גינבזורג. בדקות האחרונות של המשחק הייתה זו בעיקר הפועל ששלטה במגרש, עד לשריקה ששלחה את השחקנים לחגוג עם האוהדים דקות ארוכות. מכבי תתפנה כעת למשחקי הליגה שייצאו לדרך בעוד שבועיים וחצי.

סוקונה מודה לקהל בסיום המשחק

סוקונה מודה לקהל בסיום המשחק

הרכבים

הפועל: ברק לוי, יוסף עוודי, רם לוי, מתן גושה, יעקב אבבה (ספיר יתח, 83), בר איבגי, נפתלי בלאי (בן לוי, 66), עמית מזרחי, עומר בוארון (גל אסולין, 85), עוז פרץ (מוחמד אגברייה, 75), אמאדו סוקונה (יקיר נתן, 90).

מכבי: יוסי גינזבורג, תומר לוי, עידן אדהנני, (גל שיש, 58), עומר דנינו, דודי טוויטו, מוחמד סרסור (יובל שבתאי, 71), איתי טאקו (עידו דוידוב, 54), ארד בר (ג'ופרי ביה, 62), דן כדורי (דור חוגי, 75), לידור כהן, תאי בריבו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רן

    אווירה מדהימה של אוהדי הפועל פ"ת האהובה שלנו
    כל הכבוד על הרוח והלחימה שהפגנתם
    תמשיכו כך
    עמיר נוסבאום המון הצלחה אתה תצליח בגדול וכבר רואים את השינוי בגישה ובמשחק מאז שהגעת
    המערך ששינית במחצית השנייה שרם לוי הוסט לקישור הוכיח את עצמו בגדול!!!
    תביא עוד חיזוק ואנחנו עולים ליגה-עידן שמש ויניב ברי שחקנים טכניים ובול מתאימים לסגנון המשחק
    עמיר תלחץ להביא חיזוק
    נמאס לנו מהליגה לאומית
    רוצים לליגת העל
    שבת שלום

  2. אבי

    ה פרחים לדגו שהביא את סוקונה ויצא גבר שלא לקח לקריית שמונה.
    קבוצה נחמדה לא בשביל עלייה .
    כל הכבוד

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר