אמאדו סוקונה מקבל אהבה מהקהל
אמאדו סוקונה מקבל אהבה מהקהל

הפועל פ"ת ערכה הפנינג פתיחת עונה, רם לוי: "מקווה שנעשה עונה גדולה"

כ-300 הורים וילדים הגיעו למתחם סירקין לאירוע שכלל הפעלות לילדים ושלל דוכנים לאוהדים. "רוצים להחזיר לכם על כל האהבה", אמר הקפטן לאוהדים

פורסם בתאריך: 14.8.19 20:13

לראשונה מזה שנים, ערכה הערב (רביעי) הפועל פתח תקוה הפנינג פתיחת עונה חגיגי, במהלכו הוצג הסגל החדש לקראת עונת 2019/20 ונערכו שלל פעילויות לאוהדים. כ-300 הורים וילדים הגיעו למתחם סירקין ונהנו ממתנפחים ועמדות איפור לילדים הרבים שהגיעו, דוכני אוכל ושתייה, מכירת מרצ'נדייז של המועדון, כרטיסים לחצי גמר גביע הטוטו ועמדות הרשמה לעמותת הכחולה ובית הספר לכדורגל של המועדון.

ההפנינג של הפועל

ההפנינג של הפועל

לאחר שהילדים וההורים נהנו מהפעילויות במתחם והצטלמו עם השחקנים, נערך טקס קביעת מזוזות ולאחריו הוצג הצוות המקצועי ושחקני הסגל. המנחה איתי יצחקי סיפק חרוז משעשע לכל שחקן שהוצג, כשגולת הכותרת הייתה לעברו של מספר 20: "הוא ממש לא סאחי, קבלו את עמית מזרחי!". החלוץ אמאדו סוקונה התקבל במחיאות כפיים סוערות ובקריאות "איזה גול, איזה גול", זכר לנגיחה האדירה שלו בדרבי ביום חמישי.

הכרוז איתי יצחקי מציג את השחקנים

המנחה איתי יצחקי מציג את השחקנים

בסיום טקס הצגת השחקנים עלה לדבר הקפטן רם לוי, שאמר: "תודה רבה שבאתם, מעריך את זה מאוד. אני מקווה שנשמח אתכם העונה ונעשה עונה גדולה. אנחנו רוצים להחזיר לכם על כל האהבה". כעת יקוו האוהדים הכחולים שהאווירה הטובה ששוררת סביב המועדון בפגרת הקיץ, בשונה מהמצב מחודשי הקיץ בשנים עברו, תימשך גם לתוך העונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר