הפנינג פתיחת העונה של הפועל אתמול
הפנינג פתיחת העונה של הפועל אתמול

פועלים בקהילה: הפועל פ"ת יוצאת במיזם של קבוצה משולבת לאנשים עם ובלי מוגבלות

צוות הקהילה של עמותת הכחולה הציג במהלך אירוע פתיחת העונה שנערך אתמול את המיזם החדש, הראשון מסוגו בפתח תקוה, שנערך בשיתוף ארגון "ג'וינט ישראל". את הקבוצה ידריך מאמן מוסמך של המועדון

פורסם בתאריך: 15.8.19 15:56

אחד הנושאים שחרטה עמותת הכחולה על דגלה מאז הקמתה, הוא הפעילויות הקהילתיות. דוגמא נוספת לפעילות המבורכת הזו קיבלה ביטוי במסגרת אירוע פתיחת העונה של הפועל פתח תקוה שנערך אתמול (רביעי), בו הוצג על ידי צוות הקהילה של העמותה מיזם "הקבוצה המשולבת". מדובר ביוזמה ראשונה מסוגה בעיר פתח תקוה, שתכליתה להקים קבוצת כדורגל של אנשים עם ובלי מוגבלות, מקרב אוהדי הפועל פתח תקוה ותושבי העיר.

למיזם שותפים ארגון "ג'וינט ישראל-מעבר למגבלות" (שותפות בין ממשלת ישראל, ג'וינט ישראל וקרן משפחת רודרמן), עיריית פתח תקוה ומקפ"ת (רשת המרכזים הקהילתיים בפתח תקוה). בעלון מידע שחולק אתמול באירוע, צוין כי מסגרת המיזם תכלול אימוני כדורגל פעם בשבוע בימי שישי במתחם האימונים בסירקין, הדרכה על ידי מאמן מוסמך מטעם הפועל, השתתפות בטורנירים עם קבוצות ממועדונים אחרים, מפגשי גיבוש והעשרה ומשחק ראווה בשיתוף הקבוצה הבוגרת.

לאוהדים שהגיעו אתמול לדוכן של צוות הקהילה של הכחולה להתעניין בדבר המיזם, נאמר על ידי פעילי העמותה כי השתייכות לקבוצה המשולבת, תאפשר למשתתפים ליהנות מפעילות ספורטיבית שוטפת תחת מעטפת מקצועית, וכן להיות שותפים בקידום ערכים חשובים, בהם שילוב חברתי והכרת השונה.

תקופת הפעילות של הקבוצה המשולבת תהיה מקבילה לעונת הכדורגל הרגילה (ספטמבר-מאי), כאשר מפגש הפתיחה מתוכנן ל-6.9, והמועד האחרון להרשמה הוא 27.8. ההרשמה פתוחה לאוהדי הפועל פתח תקוה מגיל 18 ומעלה, וההשתתפות בפעילות אינה כרוכה בעלות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר