דניאל שוורצבוים. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
דניאל שוורצבוים. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

דניאל שוורצבוים חתם ברמת השרון: "התאכזבתי שלא נשארתי בהפועל פ"ת"

הקשר ששיחק בעונה וחצי האחרונות בהפועל והציג יכולת טובה, עובר ליריבה ללאומית. ירין חסן נבחן בהפועל חדרה מליגת העל

פורסם בתאריך: 18.8.19 13:16

אחד השחקנים המרכזיים של הפועל פתח תקוה בעונה שעברה מצא קבוצה חדשה. הקשר דניאל שוורצבוים, שהציג יכולת טובה והיה אחד מהשחקנים המרכזיים בהישארות של הכחולים בליגה הלאומית, חתם היום (ראשון) בהפועל רמת השרון לעונה עם אופציה לעונה נוספת ויתמודד מול הפועל העונה בליגת המשנה.

"אני מודה לקהל, לצוותים שאימנו אותי – מסאי דגו, רן קוז'וק ותומר קשטן ולאנשי המשק – חזי בבאי, עוז בצון, עדי ליברמן, אוריה שייך ומשה הראל על התקופה במועדון", אמר שוורצבוים ל"ספורט מלאבס" לאחר החתימה. "זה היה בית מבחינתי והקהל יחסר לי מאוד. אני חושב שבחיים הכל קורה לטובה, רציתי מאוד להישאר במידה שלא מסתדר עם ליגת העל, אבל זה קורה בכדורגל. אני מאמין שאחזור עוד להפועל".

על המשא ומתן בקיץ אמר הקשר: "הציעו לי חוזה לפני שהמאמן הגיע ורציתי מאוד להתקדם לליגת העל, לא הסתדר ובהפועל לא חיכו. יצאו בהודעה בתקשורת שלא מחכים לי יותר והחתימו את נפתלי בלאי. התאכזבתי, אבל זה חלק מעולם הכדורגל וזו זכותם. אני מאחל להפועל בהצלחה".

דניאל שוורצבוים. צילום: זאב שטרן

דניאל שוורצבוים. צילום: זאב שטרן

שוורצבוים, כאמור, לא הסתיר את רצונו להמשיך בהפועל לעונה נוספת, אך במועדון העדיפו להתמקד באופציות אחרות ודרישותיו הכספיות הגבוהות, לפחות נכון לתחילת הקיץ, הובילו לכך שהפועל בחרה בסופו של דבר להחתים בהשאלה ממכבי נתניה את נפתלי בלאי בעמדה שלו. כעת מחפשים בהפועל שחקן נוסף במרכז השדה, בתפקיד דומה לזה של שוורצבוים.

שחקן נוסף מהעונה שעברה שלא ימשיך בהפועל הוא ירין חסן, שנבחן בימים אלו בהפועל חדרה מליגת העל, ואף הבקיע שער בדו קרב הפנדלים שלה אתמול מול נס ציונה במשחקי הדירוג של גביע הטוטו. הערב (19:30, ראש הזהב) תארח הפועל את הפועל רמת גן במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. המנצחת תזכה למענק של חמישים אלף שקלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צר לי כאוהד הקבוצה לאיזה כיוון הולכת הקבוצה הזו כנראה לליגה א אם כל החתימות למינהם במקום להשאיר חלק מהקבוצה משנה שעברה שעבדה טוב שחררו את כולם והחתימו חתימות הזוויות קשה להבין איפה אוהדי הקבוצה הנאמנים בכיוון הזה ילחמו שוב כנגד הירידה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר