הפועל מול הפועל רמת גן
הפועל מול הפועל רמת גן

מי שלא כובש, סופג: הפועל פ"ת הודחה מגביע הטוטו אחרי הפסד בפנדלים להפועל ר"ג

הקבוצה של עמיר נוסבאום שלטה לחלוטין ברוב שלבי המשחק, הגיעה לכמות עצומה של מצבים ואף סבלה משתי טעויות שיפוט שעלו לה בשער ובפנדל שלא נשרק לזכותה. יעקב אבבה העלה את הכחולים ליתרון, חיים יוסף השווה, והאדומים עלו לגמר בניגוד מוחלט למהלך המשחק בזכות 6:7 בדו קרב פנדלים

פורסם בתאריך: 18.8.19 21:57

כ-900 אוהדי הפועל שהגיעו הערב (ראשון) לחצי גמר גביע הטוטו מול הפועל רמת גן, מוכנים היו להשבע שקבוצתם ייצרה כמות מצבים בשביל עונה שלמה. לדאבונם, רק כדור אחד מצא את הרשת (וגם אושר על ידי השופט), 1:1 בתום 90 דקות שהיו מבוא לדו קרב פנדלים מרתק עם עשרה לכל קבוצה, בסיומו חגגה רמת גן עלייה לגמר עם ניצחון 6:7 ואכזבה כחולה קשה לאחר משחק שהיה להפועל בידיים.

כבר בדקה הרביעית עוז פרץ מצא את הרשת אבל השער נפסל בטענת נבדל שגויה. השופט טל זטלמן המשיך לקפח את הפועל כעבור שש דקות כשהתעלם מנגיעת יד ברורה של דין אקפי ברחבה. הפועל, נמרצת מאוד תחת עמיר נוסבאום, המשיכה לעשות ככל העולה על רוחה ובדקה ה-17 הגבהה טובה של בר איבגי נחתה בדיוק על הרגל של עומר בוארון, ששלח וולה נהדר אבל פספס במעט את המסגרת.
בדקה ה-22 זה סוף סוף נכנס. קרן של עמית מזרחי מצאה את יעקב אבבה, שנגח היטב מ-3 מ' לרשת וחגג שער בכורה בקבוצתו החדשה, 0:1.

המבשל חייב היה לחגוג שער בדקה ה-28 כשחטף ודהר נהדר לעבר השער, אבל בעט ברשלנות ואפשר לטל בומשטיין להדוף. בוארון ומזרחי המשיכו להחמיץ ממצבים קורצים לצד קורה של אמאדו סוקונה, ונענשו חמש דקות לסיום. חיים יוסף במבצע אישי התגבר על יוסף עוואדי ומתן גושה לפני ששלח בימין לפינה הקרובה, 1:1, שהותיר את יושבי היציע הכחול בהלם.

בדו הקרב מהנקודה הלבנה בומשטיין עצר את הבעיטות של סוקונה, אבבה ונפתלי בלאי, ברק לוי דחה את הקץ עם שלוש הדיפות משלו, כולל מבעיטה של בומשטיין עצמו, אבל מתן גושה החמיץ את הבעיטה העשירית ודין אקפי שלח את רמת גן לגמר מול בני סכנין והשאיר את הפועל רק עם המחמאות. בסיום זכו השחקנים לקריאות עידוד מהקהל, שבהחלט נהנה מיכולת טובה של הקבוצה שלו היום, שניצחון שלה בגובה 5-6 שערים במשחק הערב כלל לא היה מופרך נוכח המתרחש על כר הדשא.

הרכב: ברק לוי, יוסף עוודי, יעקב אבבה, מתן גושה, בר איבגי, רם לוי, נפתלי בלאי, עמית מזרחי, עומר בוארון (מוחמד אגברייה, 72), עוז פרץ (בן לוי, 83), אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יהודי

    שופטים מושחתים , מהיציע היה אפשרי לראות שהשכר חוקי איך הם לא ראו? והפנדל ? גם מקילמטר רואים נגיעת יד ברחבה, וזאת הסיבה שהכדורגל הישראלי לא מתקדם? הכל מושחתתתתת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר