אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן
אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן

בהפועל פ"ת חוששים: סוקונה סובל מפציעה רצינית, עלול להעדר לתקופה ממושכת

החלוץ הצרפתי, שנראה טוב במשחקי גביע הטוטו, ייעדר ממחזור הפתיחה מחר מול עפולה בעקבות פציעה ממנה הוא סובל בברכו. במועדון חוששים שהוא ייעדר לתקופה ארוכה. בן מיזן מהפועל כפר סבא עשוי להגיע

פורסם בתאריך: 25.8.19 12:14

מכה לא פשוטה להפועל פתח תקוה לקראת מחזור הפתיחה של העונה מחר (שני, 19:00, עפולה) מול הפועל עפולה. מלך השערים והבישולים של הקבוצה בעונה שעברה, אמאדו סוקונה, ייעדר מהמשחק וימריא לצרפת בכדי להסדיר את ענייניו האישיים ולטפל בפציעה בברך ממנה הוא סובל.

סוקונה החסיר מספר אימונים השבוע לאחר כאבים שחש בברכו, פציעה דומה לזו שסבל ממנה בעונה שעברה, ובמועדון ישנו חשש כי הפציעה עלולה להשבית אותו למשך תקופה של מספר שבועות. בכל מקרה, סוקונה לא צפוי לשחק גם במחזור השני מול רמת השרון. הצרפתי הוא כרגע החלוץ היחיד בסגל של עמיר נוסבאום, כאשר במידת הצורך עוז פרץ או עומר בוארון יוסטו לעמדה הזו.

במועדון עדיין מקווים שהחששות יתבדו, וכי ההעדרות של סוקונה תהיה קצרה. סיבה נוספת בגינה ימריא החלוץ לצרפת היא על מנת להתחתן עם בת זוגו ולהסדיר את אשרת השהייה שלה בישראל. בצרפת הוא גם יפגוש מומחים שיינסו לסייע לו בנוגע לפציעה. במידה וסוקונה ייעדר לתקופה ממושכת של מספר חודשים, במועדון מתכוונים להתחזק בחלוץ, כאשר השם החם הוא של חלוץ הפועל כפר סבא, בן מיזן, שבלט בעונה שעברה בהפועל מרמורק.

בנושא אחר, שני שחקני הפועל, הקשר ההתקפי בר נאווי והשוער רן חשפיה, יצאו היום עם נבחרת נערים א' של ישראל לטורניר בקייב, לקראת מוקדמות אליפות אירופה. השניים ישחקו מול אזרבייג'אן (שני), לטביה (שלישי), אוקראינה (חמישי) ובמשחקי הדירוג (שבת). יומיים לאחר חזרתם לארץ צפויים השניים לצאת לטורניר נוסף עם הנבחרת בגרמניה, ממנו יחזרו ב-11.9. הבכורה של נאווי בבוגרים, שיגיע לגיל 16.5 ב-3.9, תדחה עוד קצת.

ארגון האוהדים "החזית הכחולה" יוציא מחר בשעה 16:30 מרחבת הספורטן הסעות למשחק בעפולה. ההסעה תצא לדרך רק במידה ויירשמו מספיק אוהדים. לפרטים על ההסעה לחצו כאן. 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צחי

    מכבי פ"ת התחזקה משמעותית באלי באבייב המוכשר וישראל זגורי וחושבים איך עוד להתחזק

    בוא נהיה כנים שום שחקן משמעותי לא הגיע ועכשיו שסוקונה פצוע יהיה נורא קשה
    חבל מאוד
    נוסבאום אתה מאמן מצויין ומוכשר שמבין כדורגל
    חזק את הסגל תביא את בן מיזן הוא שחקן ממושמע וטכני
    אבל זה לא מספיק צריך גם קשר ובלם
    עידן שמש פנוי שחקן מהיר וטכני שיכול להיות מתאים בול למערך
    מקווה מאוד שנוסבאוום והכחולה קוראים את זה ויפנימו ויתחזקו עוד השבוע
    לדעתי איתי לוי זאת הייתה טעות חמורה לשחרר!!!!
    הוא עשה טעות והתנצל,הוא שחקן מצוייין והיה צריך לתת לו הזדמנות לשפר
    חבל
    אפשר לעלות ליגה אם נתחזק במקומות הנכונים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר