ואת נשארת נאיבית שכמותך: 1:1 להפועל פ"ת מול עפולה

אכזבה גדולה לכחולים במחזור הפתיחה. שליטה מוחלטת במגרש, שער של בן לוי ושלל החמצות ממצבים קורצים לא הספיקו, והפועל ספגה את השיוויון בדקה ה-84

פורסם בתאריך: 26.8.19 21:21

כ-300 אוהדי הפועל פתח תקוה שעשו הערב (שני) את הדרך לאצטדיון הסוכריה בעפולה כבר ראו בעיני רוחם את ניצחון הבכורה בליגה לעונת 2019/2020, אבל לדאבונם קיבלו סיום נאיבי זהה לחצי גמר גביע הטוטו מול הפועל רמת גן, 1:1 בסיום משחק שהיה אמור לסדר שלוש נקודות קלילות.

תאונת דרכים בצפון הארץ גרמה למרבית הכחולים להגיע לאצטדיון באיחור וגם ניסיונות לדחות את שריקת הפתיחה לא צלחו, אבל היה שווה לחכות לדקה ה-31. עומר בוארון שלח ימינה ליוסף עוודי, שהגביה כדור מדוד מימין ובן לוי המשיך נהדר מהאוויר מ-12 מ' לפינה, 0:1 הפועל.

יצאו מאוכזבים. אוהדי הפועל בעפולה

יצאו מאוכזבים. אוהדי הפועל בעפולה

חמש דקות לאחר מכן בוארון חייב היה להכפיל את התוצאה, אבל החמיץ ברשלנות מול השער. חוסר הדיוק של בוארון, שתופקד כחלוץ במקומו של אמאדו סוקונה הפצוע, נמשך גם במחצית השניה, בה הפועל המשיכה לשלוט ולהגיע לכמות גדולה של מצבים, אך ללא הצלחה.

גם עוז פרץ קיבל הזדמנות לסגור עניין אבל בעט לגופו של השוער במקום לרשת. משלא הכריעה את ההתמודדות, נכנעה הפועל לקלישאה השחוקה. כדור קרן גרם לערבוביה ברחבה בדקה ה-84 ויובל שוואט השווה מקרוב וחילק את הנקודות שלא בצדק, 1:1 בסיום. למרות שהשחקנים זכו למחיאות כפיים בסיום המשחק על יכולת נהדרת, את תחושת ההחמצה של השחקנים והאוהדים יהיה קשה לשכוח בימים הקרובים. ביום שני הבא תארח הפועל את רמת השרון.

הרכב: ברק לוי, יוסף עוודי, מתן גושה, יעקב אבבה, בר איבגי, רם לוי, נפתלי בלאי (87, מוחמד אגברייה), עמית מזרחי, בן לוי (80, גל אסולין), עוז פרץ, עומר בוארון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר