תאי בריבו. צילום: זאב שטרן
תאי בריבו. צילום: זאב שטרן

בסביבתו של בריבו מנסים לחפש לו קבוצה בליגת העל, גבקפורנו שוחרר ממכבי פ"ת

החלוץ שלא פתח מול נוף הגליל, זוכה להתעניינות ממ.ס אשדוד ומהפועל תל אביב, אך במועדון טוענים כי הוא אינו למכירה. ייתכן שהקבוצה תחתים חלוץ זר עד תום מועד חלון ההעברות

פורסם בתאריך: 27.8.19 12:25

לא שקט במכבי פתח תקוה. אחרי השעייתו של השוער צחי גיגי והראיון שנתן אתמול (שני) ב"ספורט מלאבס", עניין נוסף שנמצא על סדר היום במועדון נוגע להמשך דרכו בקבוצה של החלוץ תאי בריבו, שלא פתח במחזור הראשון אבל הציג יכולת מצוינת מרגע שנכנס כמחליף ואף בישל את שער השוויון ללידור כהן.

גורמים במכבי אישרו כי התקבלו הצעות על השחקן, בין השאר ממ.ס אשדוד ומהפועל תל אביב, אך הוסיפו כי כרגע זה לא רלוונטי ובריבו לא למכירה. אבי לוזון הדגיש כי לא הגיעה אליו כל הצעה בעניין בריבו ובסביבתו של השחקן סיפרו כי נעשים מאמצים לאתר עבורו קבוצה בליגת העל בהקדם האפשרי.

הקשר ישראל זגורי, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר, לא נכלל בסגל מול נוף הגליל לאחר שטרם התאמן. שחקן הרכש צפוי להיכנס לעניינים בהדרגה ואמור לעמוד לרשותו של גיא לוזון בדרבי מול ראשון לציון של הדוד עמוס ביום חמישי.

הקשר הגנאי, מוואלי גבקפורנו, שוחרר מהקבוצה וכעת מכבי נותרה עם זר אחד בלבד, ג'ופרי ביה. ייתכן שמכבי תתחזק בחלוץ זר עד תום מועד ההעברות. קבוצת הנוער של מכבי פתחה את העונה ברגל שמאל כשנוצחה 2:0 בידי מכבי חיפה. מנהל מחלקת הנוער, אופיר לוזון, ייצג את הקבוצה בהגרלת מוקדמות ליגת האלופות שתיערך ביום שלישי הבא בז'נבה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר