עומר בוארון. צילום: זאב שטרן
עומר בוארון. צילום: זאב שטרן

"אני מאמין שברגע שהכדור הראשון ייכנס יגיעו שערים נוספים". עומר בוארון בראיון

הקשר/חלוץ של הפועל פתח תקוה הפך לצערו לגיבור הטראגי בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה, בהם החמיץ מספר רב של הזדמנויות קורצות. "ייחלתי לעצמי להגיע לכזו כמות של מצבים, זה מתסכל", הוא אומר ל"ספורט מלאבס" ומעביר מסר לקהל: "מאוד מקווה להחזיר להם על המגרש, הלוואי שהספתח יגיע כבר מול רמת השרון"

פורסם בתאריך: 27.8.19 16:21

כשאתה מכונת שערים מסוג עומר בוארון – מינימום של 12 שערים בכל אחת משלוש העונות האחרונות – השאלה היא לא האם הכדורים ייכנסו, אלא מתי. הרכש הטרי של הפועל יצר שפע הזדמנויות הן מול הפועל רמת גן בגביע הטוטו מעמדת הקיצוני, והן בתיקו המאכזב 1:1 מול עפולה בליגה, שם הוסט לעמדת החלוץ בעקבות הפציעה של אמאדו סוקונה, אבל עדיין ממתין שהכדור הראשון בעונת 2019/2020 ינשק לרשת.

"ייחלתי לעצמי להגיע לכזו כמות של מצבים ועכשיו אני רק מקווה שהשערים יפתחו והכדור יכנס", אומר בוארון בשיחה עם "ספורט מלאבס". "זה מתסכל, אבל כל עוד אני מגיע להזדמנויות זה כבר טוב. אני מאמין שברגע שהכדור הראשון ייכנס יגיעו שערים נוספים, וכמה שהולך יותר קשה ככה זה גם יותר מתוק". על שינוי התפקוד במשחק האחרון הוסיף בוארון: "רוב הזמן אני משחק כחלוץ 9 וכך היה גם בעונה שעברה בבית"ר תל אביב רמלה. אין לי בעיה עם זה ואני אוהב את התפקיד. בלי קשר, אמאדו חסר לנו מאוד. הוא שחקן משמעותי וכולנו מקווים שיחזור מהר".

עומר בוארון. צילום: זאב שטרן

"אוהב את התפקיד". בוארון. צילום: זאב שטרן

עומר בוארון בן 27 ומתגורר בנתניה. נשוי לענבר ואב לשתי בנות – אנאל בת השנתיים, שכבר הספיקה לבקר באצטדיון ראש הזהב וליהנות מביצועיו של אבא בדרבי הפתח תקוואי בגביע הטוטו, ומאי בת חצי שנה. בעונה שעברה כבש 12 שערים בבית"ר תל אביב רמלה, שהספיקה בינתיים לשנות את שמה לבית"ר תל אביב בת ים. אגב, הכמות המרשימה הגיעה חרף חודשיים בהם הושבת בשל פציעה בקרסול. לפני שנתיים הוביל את הפועל איכסל מליגה א' ללאומית כאשר במאזנו 13 כיבושים ועונה קודם לכן שיחק בקבוצת האוהדים של הפועל רובי שפירא חיפה, שפספסה את העלייה במחזור הסיום מול חדרה.

בוארון, באופן שכבר הפך למסורתי, חגג תריסר כיבושים. אלא שבאף אחת מהקבוצות האמורות הוא לא פגש בקהל משולהב בכמויות מסחריות כמו בקבוצתו הנוכחית. עד כמה הדבר משמעותי עבורו ניתן ללמוד מתמונת הנושא בוואטסאפ, בו הוא מצולם מוחא כפיים ליושבי היציע הכחול. "כיף גדול וחוויה לשחק מול האוהדים של הפועל, זה קהל ששייך לליגת העל", מפרגן בוארון. "אני מאוד מקווה להחזיר להם על המגרש ולכבוש יותר שערים מאשר בעונה שעברה. הלוואי שהסיפתח יגיע כבר ביום שני מול רמת השרון".

בוארון מודה לקהל. צילום: זאב שטרן

בוארון מודה לקהל. צילום: זאב שטרן

בשני המשחקים האחרונים הניצחון כבר היה לכם ביד וירדתם מאוכזבים.
"זו הליגה הלאומית. מי שלא גומר משחקים עלול לקבל גול משום מקום. אני מקווה שזה לא יקרה לנו במשחק הבא ונתחיל את הדרך באצטדיון הביתי מול הקהל שלנו ברגל ימין".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר