רם לוי עם המדים החדשים של הפועל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
רם לוי עם המדים החדשים של הפועל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

קרן הון הסיכון "מנגרוב" תשמש כספונסרית של הפועל פ"ת. הסכום: כחצי מיליון שקלים

חודשים של מאמצים נשאו פרי, ועמותת הכחולה גייסה נותנת חסות ראשית לעונה הקרובה, שתעזור למועדון להתחזק. "אני מאמין שחסות ראשית של מספר מאות אלפי שקלים יכולה לעשות הבדל ולסייע לממש את החלום - 'דם כחול בווריד זורם'", אמר חבר הנהלת החברה רועי סער

פורסם בתאריך: 28.8.19 07:54

ציון דרך נוסף לעמותת הכחולה, הבעלים של הפועל פתח תקוה. המועדון חתם השבוע על הסכם חסות ראשי מול קרן הון הסיכון "מנגרוב", שצפויה להזרים כחצי מיליון שקלים בעונה הקרובה לתקציב הקבוצה. יש לציין כי בעונה האחרונה הסכם החסות מול חברת "דיל טוב" עמד על סכום של כ-200 אלף שקלים, כך שמדובר בשדרוג משמעותי שצפוי לסייע לקבוצה להתחזק עד תום מועד חלון ההעברות ב-17.9.

מנגרוב היא אחת מקרנות הון הסיכון המובילות בעולם, והתפרסמה לראשונה בזכות כך שהייתה הראשונה להשקיע בתכנת "סקייפ" וכמו גם הייתה המשקיעה המוסדית הראשונה של חברת "WIX". "הפועל פתח תקוה גאה בבחירה של הקרן במועדון ורואה בכך כבוד גדול שגוף המתמחה בזיהוי הצלחות בשלב מוקדם הבין את הפוטנציאל העצום שקיים במועדון", מסרו בהפועל.

"במנגרוב אנו מאמינים ב'נפש בריאה בגוף בריא' בכלל ובכדורגל כפרט", אמר חבר הנהלת הקרן, רועי סער. "בארץ בחרנו דווקא בהפועל פתח תקוה מהליגה השניה ממספר סיבות – קבוצה בבעלות האוהדים, מודל בו אנו מאמינים. קבוצה המקדשת את פיתוח דור העתיד והחיבור לקהילה. במנגרוב אנו מאמינים בהנגשה. אנו מאמינים שהפועל עושה דבר דומה בעיר. כיליד העיר וכתושב כפר סירקין אני מאמין שחסות ראשית של מספר מאות אלפי שקלים יכולה לעשות הבדל ולסייע, לאנשים היקרים שעושים רבות בהתנדבות, לממש את החלום -'דם כחול בווריד זורם'".

יו"ר הוועד המנהל של הכחולה, דרור שי, אמר: "אנחנו שמחים שקרן הון סיכון כל כך גדולה ומצליחה, כזו שיודעת לזהות הצלחה בתחילת הדרך, בחרה בנו וזיהתה את הפוטנציאל שלנו להצלחה גדולה. זו שותפות שהיא הרבה מעבר לחסות כספית, אלא שותפות של השקפת עולם. אנו מאמינים שיחד יד ביד נגיע להצלחות שמנגרוב רגילה לקצור. אנחנו מאמינים שאנחנו הסטרט-אפ של הכדורגל הישראלי, וכמו כל סטרט-אפ לקבל אמון והשקעה מקרן הון סיכון כל כך מצליחה זה תו תקן להצלחה שלנו שרק תלך ותגדל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ייאלה דבר ראשון 2 חלוצים בעלי רמה.חצור מה קרה.?לא מסתדר לך.?ניהול של אוהדים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש חובש על קטנוע באיגוד הצלה בשם אלן מלכה, אדם מיוחד במינו, מגיע לכל אירוע אם תאונה, או פועל שנפל בעבודה, או תינוק שננעל ברכב, אלן מצדיעים לך ואני בראשם, אתה עושה עבודת קודש ומציל חיים, ברוך תהייה עם משפחתך. חולה עליך משה אפטר.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר