חיים איצרין. צילום: עזרא לוי
חיים איצרין. צילום: עזרא לוי

בשני: משחק "האקסים" של הפועל פ"ת. איצרין: "הקבוצה עם הקהל הטוב בליגה"

לא פחות משבעה שחקנים של הקבוצה לשעבר יפגשו את הפועל במשחק הבית הראשון שלה. אמאדו סוקונה ימשיך להעדר. שוורצבוים: "מתרגש מאוד להגיע לראש הזהב"

פורסם בתאריך: 29.8.19 11:38

אוהדי הפועל פתח תקוה צפויים לראות ביום שני הקרוב (19:00, ראש הזהב) לא מעט פנים מוכרות. אחרי התיקו המאכזב בעפולה ינסו הכחולים להשיג ניצחון ליגה ראשון העונה, במשחק הראשון לעיניי הקהל הביתי, מול הפועל רמת השרון עמוסת האקסים.

רשימת ה"לשעברים" עולה על גדותיה בקבוצה המסקרנת שנבנתה העונה במורשה, וכוללת את דניאל כהן, דניאל שוורצבוים, מעוז סמיה, רוי רונן, חיים איצרין, גל צרויה ושמעון אבוחצירה, שחתם השבוע וישוב לליגת המשנה לאחר הפסקה בת 12 שנים. אל הרשימה אפשר לצרף גם את מאמן השוערים רפי כהן ואת אביב סלם, בנה של מנהלת מחלקת הנוער בעבר, קרן, ששיחק במחלקת הנוער של המועדון.

"היה לי כיף בהפועל ויש לי מהפועל פתח תקוה זיכרונות טובים עם עונה טובה מבחינה מקצועית", אמר איצרין שינסה להשלים עם רמת השרון עלייה שישית בקריירה. "זו הקבוצה עם הקהל הכי טוב בליגה ויהיה כיף לבוא לראות אותם במושבה. אני מאחל להפועל הצלחה מהשבוע הבא, לאחר המשחק נגדנו".

דניאל שוורצבוים, שנפרד מהפועל אחרי עונה טובה, אמר: "אני שמח היכן שאני נמצא, אבל כמובן מתרגש מאוד להגיע לראש הזהב ולשמוע את הקהל/בעלים המדהים שתמך בי מאוד בעונה שעברה". החלוץ אמאדו סוקונה ישוב לארץ ביום ראשון ולא ייכלל בסגל למשחק.

דניאל שוורצבוים. צילום: זאב שטרן

דניאל שוורצבוים. צילום: זאב שטרן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר