מכבי מול ראשון לציון
מכבי מול ראשון לציון

תיקו משפחתי: 1:1 בין מכבי פתח תקוה לראשון לציון

דרבי האחים בין אבי לעמוס לוזון הסתיים בחלוקת נקודות צודקת. אדהנני כבש בדקה ה-71, כליבאת השווה שמונה דקות מאוחר יותר. אבי וגיא לוזון התעמתו על רקע החילופים של המאמן

פורסם בתאריך: 29.8.19 20:57

הרבה אמוציות ליוו את הדרבי המשפחתי בין מכבי פתח תקוה להפועל ראשון לציון, שבסיומו כל צד במשפחה הלך עם נקודה הביתה, עם 1:1 במחזור השני של הליגה הלאומית. בעקבות התיקו באצטדיון בראשון לציון, שתי הקבוצות נמצאות עם ארבע נקודות.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של מכבי שהייתה מסוכנת יותר, אך לא הצליחה להכניע את השוער מתן עמבר ממספר הזדמנויות טובות. עם תחילת המחצית השנייה המקומיים השתפרו והמשחק התאזן. המאמן גיא לוזון בחר להוציא בדקה ה-67 את החלוץ תאי בריבו, כאשר על פי צילומי הטלוויזיה נראה היו"ר אבי לוזון כועס על ההחלטה.

דווקא לאחר דקות לא טובות של הקבוצה, מכבי עלתה ליתרון בדקה ה-71. דודי טוויטו הרים כדור מצד ימין ועידן אדהנני היה במקום ונגח מקרוב לרשת, 0:1 ושער שני העונה לאדהנני, אחרי שנגח לרשת גם בדרבי גביע הטוטו. ליאל עבדה, שעלה כמחליף במחצית השנייה, נפצע והוחלף בישראל זגורי, שרשם הופעת בכורה. גם על רקע החילוף הזה נרשם עימות בין המאמן לדודו, כאשר על פי שידור הטלוויזיה המאמן אמר לדודו "לשבת בשקט". אבי, מצידו, התלונן על כך שזגורי לא פתח בהרכב.

בדקה ה-85 מיקו ממן מראשון לציון היה קרוב לכבוש, כבר עבר את גינזבורג אך בעט מעל השער. מהצד השני ג'ופרי ביה היה קרוב להכריע בדקות הסיום, אך בסיום, כאמור, חלוקת נקודות בין הקבוצות. במחזור הבא תארח מכבי את היורדת השנייה, בני סכנין.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר