שחקני הפועל חוגגים ניצחון ראשון העונה
שחקני הפועל חוגגים ניצחון ראשון העונה

בסוף זה נכנס לו: בוארון סידר להפועל פ"ת 0:1 על רמה"ש (וידאו)

למרות יכולת לא טובה של הכחולים, הקשר שהרבה להחמיץ עד כה סידר ניצחון ראשון העונה לעיניי כ-2,000 אוהדים, עם שער דרמטי בדקה ה-94. נדב ראובני בישל בהופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת

פורסם בתאריך: 2.9.19 21:18

כ-2,000 אוהדי הפועל פתח תקוה קיוו הערב (שני) לניצחון בכורה בליגה במשחק הביתי הראשון מול רמת השרון. רובם ככולם כבר השלימו עם תיקו משמים ללא שערים במשחק בו לאף אחת מהקבוצות לא הגיע לנצח, אבל אז הגיעה הדקה ה-94. הקשר הכישרוני תוצרת בית, נדב ראובני, העביר רוחב משמאל ועומר בוארון שלח בתזמון מדויק כדור שטוח פנימה, 0:1 סופר מתוק להפועל ובכורה חלומית לראובני, שחתם רשמית רק לפני מספר ימים.

צפו בחגיגות לאחר המשחק:

הר הגעש הכחול התפוצץ שעה שהכובש פשט את חולצתו והעיף אותה בשאגת ניצחון לעבר יושבי היציע. רמת השרון, עמוסת אקסים כחולים, החזיקה יותר בכדור במחצית הראשונה, אבל למעט ניסיון של גל צרויה בתחילת המשחק לא סיכנה את שערו של ברק לוי. מנגד, עוז פרץ הגיע למצב טוב בדקה ה-10 אך בעט לרשת החיצונית.

דקה להפסקה בוארון ניסה לאיים מהאוויר, אבל סהר חסון היה מוכן ועצר. המשחק התאזן מעט במחצית השנייה, אבל למעט כניסתם של הצעירים מוחמד אגברייה ונדב ראובני, לא היו לאוהדים סיבות לחייך. יוגב לרמן האורח הורחק בצהוב שני (56) אחרי פגיעה ברם לוי, אבל הפועל לא הצליחה לייצר יכולת טובה.

עשר דקות אחרי ההרחקה, חור גדול בהגנה כמעט הוביל לשער ניצחון של האקס גל צרויה, אבל הוא בעט ברשלנות החוצה. בהמשך, בזמן חגיגות השער של בוארון, לוי עוד הספיק להוציא כדור מהחיבורים ולהפוך את שלוש הנקודות הראשונות של עמיר נוסבאום למתוקות עוד יותר. כשהיא עם ארבע נקודות משני משחקים ובמקום החמישי בטבלה, תתארח הפועל ביום ראשון אצל הפועל אשקלון, שצברה גם היא ארבע נקודות עד כה, אך התחילה את העונה במינוס תשע נקודות.

שחקני הפועל בסיום המשחק

שחקני הפועל בסיום המשחק

הרכב: ברק לוי, יוסף עוודי (גל אסולין, 62), ספיר יתח, יעקב אבבה, בר איבגי, רם לוי, נפתלי בלאי (מוחמד אגברייה, 71), עמית מזרחי (נדב ראובני, 88), עומר בוארון, בן לוי, עוז פרץ.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר