נדב ראובני. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה
נדב ראובני. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

"הרגע של הגול היה מדהים": הכירו את נדב ראובני, שסידר להפועל פ"ת שער ניצחון דרמטי

שבע דקות בתוך הופעת הבכורה שלו בבוגרים, סידר הקשר בן ה-20 בישול גדול לעומר בוארון, בדרך לשלוש נקודות חשובות. "נדב ילד נדיר, חכם על המגרש ומחוצה לו", החמיאו במועדון

פורסם בתאריך: 3.9.19 13:49

לא בטוח שכל מי שישב ביציעי ראש הזהב אתמול (שני) בערב הכיר את נדב ראובני, אבל ברור שעכשיו השם שלו מתגלגל בהנאה על לשונותיהם של אוהדי הפועל. בדקה ה-87 נכנס הקשר להופעת בכורה בבוגרים וארבע דקות בתוספת הזמן דאג להטביע עליה חותם עם רוחב מדויק לעומר בוארון, שעשה את השאר והעניק שלוש נקודות להפועל. "זה היה רגע משמח מאוד עבורי", אמר ראובני בשיחה עם ספורט מלאבס". "הייתי טיפה לחוץ מהופעת הבכורה, אבל הרגע של הגול היה מדהים והתרגשתי מאוד בשבילי, בשביל המאמן ועבור כל הקבוצה. אני מקווה להשתלב לאט לאט, להמשיך במגמה החיובית וכשאקבל את ההזדמנויות – לנצל אותן".

ראובני בן ה-20 מתגורר ביישוב כוכב יאיר בשרון ומשרת כמש"ק שלישות בבסיס צריפין. הוא אמנם לא מוגדר כספורטאי פעיל, אבל עושה את המוטל עליו ומקבל אישור לצאת לאימונים. "הבנתי שאם אעשה עבודה טובה בצבא יבואו לקראתי ולשמחתי אני לא מפספס אימונים", הוא מוסיף בחיוך. רק לפני שבוע וחצי חתם על חוזה לחמש שנים בהפועל וכאמור מיהר לנפק קבלה ראשונה. גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שם שיחק מגיל 10 בעיקר כמגן ימני ובין השאר שיתף פעולה עם החלוץ אילון אלמוג. בשנה הראשונה בנוער הובא להפועל על ידי המאמן אורן קריספין, שגם עשה לו הסבה התקפית לתפקיד הקשר שמתחת לחלוץ. ראובני היה שותף לעליית ליגה ואשתקד, בעונתו השלישית בכחול, קיבל קרדיט משמעותי הרבה יותר מהמאמן משה שפירא והחזיר בריבית עם עונת שיא שכללה תשעה שערים.

"נדב ילד נדיר, חכם על המגרש ומחוצה לו, טיפוס צנוע שמאמין בעבודה קשה", מפרגנים בהפועל. "בגלל שהוא שקט ונחבא אל הכלים, בהתחלה הוא קיבל רק דקות פה ושם והיה מאוכזב. במחלקת הנוער לא כולם האמינו שהוא יכול להצליח ולהגיע לבוגרים, אבל הראשון שגילה אותו והאמין בו הוא שפירא, שנתן לו את הקרדיט וקיבל תפוקה משמעותית. כולנו שמחנו בשבילו שרק חתם על חוזה בבוגרים וכבר בישל שער ניצחון. נדב היה בעננים". עוד הוסיפו בהפועל על מגמת הצעירים המקומיים שמקבלים העונה קרדיט: "ארבעה שחקנים ששיחקו אשתקד בנוער – ראובני, מוחמד אגבריה, מתן גושה וספיר יתח, הפכו למשמעותיים בבוגרים, משחקים ולא רק מקשטים את הספסל. זה לא משהו שהיה בשנים האחרונות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר