אמאדו סוקונה באימון הבוקר
אמאדו סוקונה באימון הבוקר

אמאדו סוקונה דרש שדרוג משמעותי בחוזהו, הפועל פ"ת הציעה לו חוזה חדש

החלוץ הצרפתי, שחזר להתאמן היום עם הקבוצה, טרם החזיר תשובה להצעה, להפתעת המועדון. בקבוצה חוששים כי השחקן ינצל את סעיף היציאה שלו ויעזוב לפני תום מועד חלון ההעברות. שגיא דרור עשוי לחזור לקבוצה

פורסם בתאריך: 4.9.19 11:03

האם אמאדו סוקונה יעזוב את הפועל פתח תקוה עד תום מועד חלון ההעברות ב-18 לספטמבר? לפני מספר שבועות פנה החלוץ למועדון בדרישה לפתוח את חוזהו ולשדרג את שכרו בצורה משמעותית. נוכח פתיחת העונה הטובה של הצרפתי, במועדון לא הופתעו מהבקשה, והגישו לו לאחרונה הצעה נגדית שכוללת שדרוג בשכר, וסעיף שחרור גבוה יותר, שבחוזהו הנוכחי עומד על כשישים אלף יורו.

להפתעת המועדון, סוקונה טרם השיב להצעה ובהפועל חוששים כי החלוץ יגיע לפני סוף מועד ההעברות עם הצעה מקבוצה אחרת, שתשאיר את הפועל ללא החלוץ המוביל שלה ועם זמן מועט להחתים לו מחליף. בשל כך בוחנים במועדון מספר שמות של מועמדים לעמדה הזו, בכדי להיות מוכנים במידה והשחקן ינצל את סעיף השחרור שלו.

עוד סוגיה שמוסיפה לאי הוודאות סביב החלוץ היא פציעתו. 14 ימי המנוחה שציווה עליו רופא הקבוצה הסתיימו אתמול, והשחקן חזר היום להתאמן עם הקבוצה. במועדון מקווים כי השחקן יוכל לקחת חלק בהתמודדות מול הפועל אשקלון ביום ראשון, אך סוקונה עדיין בספק ובהפועל עדיין ממתינים לבדיקת ה-MRI שלו. בנושא אחר, הקשר שגיא דרור, שהצטיין בהפועל בעונה שעברה ושוחרר אתמול מהפועל חדרה, מוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי וייעשו ניסיונות להחזירו למועדון בימים הקרובים.

מהפועל פתח תקוה נמסר בתגובה: "הפועל פתח תקוה מחזיקה בצוות רפואי מצויין שעושה את הטוב ביותר על מנת לטפל בשחקנים ולהכשירם. כדי לא לפגוע בחיסיון הרפואי של השחקן לא נפרט על הטיפול. לשחקן אכן הוצע חוזה חדש ומשודרג, אך את המשא ומתן המועדון לא מנהל בתקשורת. סעיף השחרור בחוזה הנוכחי של השחקן הוא מצב נתון וידוע, שנחתם טרם ימי השליטה של עמותת הכחולה במועדון, ואנו ערוכים גם לאפשרות שיופעל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בילגורי

    הרי זה היה ברור מלכתחילה.וכתבתי על זה שעשו אותו מסי.והתגובה שלו בהתאם.כול ההצגות שלו הם בשביל להפעיל לחץ על הפועל ולהראות שבלעדיו אין גולים.לפי דעתי יש אתו חוזה אין לשדרג את שכרו.זה הדרכה של נימני.רוצה ללכת שילך .יהיו אין סוף בעיות אתו וגם טענות לרוב.צריך לחפש גם בכסף שישתחרר ממנו 2 חלוצים.ועם ישאר זה יהיה איום עליו שלא ירגיש שאין מלבדו.

  2. חמי

    מגיע לו שידרוג
    הוא שחקן מצויין
    וראו את זה במשחקים האחרונים כמה הוא משמעותי
    לא להפסיד אותו
    חייבים חיזוק!
    שגיא דרור וחלוץ
    חבל מאוד

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר