גיא לוזון. צילום: זאב שטרן
גיא לוזון. צילום: זאב שטרן

מכבי פ"ת עשויה לצרף חלוץ זר, צחי גיגי נחוש לעזוב

אחרי התיקו מול ראשון לציון, במועדון מבינים כי לקבוצה יהיה קשה לעלות ליגה בלי רכש. השוער חזר להתאמן אך רוצה לעבור. זגורי לא צפוי לפתוח גם מול סכנין בשני

פורסם בתאריך: 4.9.19 16:46

מכבי פתח תקוה ממשיכה אט אט לגלות שהחיים בלאומית קשים בהרבה משחשבה. איבוד הנקודות הראשון העונה בדרבי המשפחתי בין אבי לעמוס לוזון הבליט בעיקר את הכעס של היו"ר אבי, כך על פי צילומי הטלוויזיה, בשל החלפתו של החלוץ תאי בריבו. "לא כעסתי על החלפת בריבו אלא על כך שהחמצנו הרבה מדי לטעמי", הגיב אבי לוזון. כך או אחרת, מבחינת מכבי בריבו הוא שחקן הקבוצה ולא צפוי לעזוב, כשמנגד בסביבתו נמשכים הניסיונות לאתר עבורו קבוצה בליגת העל.

הקשר ליאל עבדה שנכנס כמחליף, נפצע מעל הברך והוחלף בישראל זגורי, עבר ביום שלישי בדיקת MRI על מנת לברר את חומרת הפציעה, כאשר במכבי היו אופטימיים וציינו כי הסימנים הראשונים טובים וככל הנראה הפציעה אינה חמורה. לקראת תום מועד ההעברות בודקים במועדון אופציה לצירופו של חלוץ זר, כאשר הדבר תלוי בכך שיקבל שחרור מקבוצתו. על סוגית החלוץ הגיב היו"ר: "אם יהיה מישהו שנחשוב שיכול לעזור לנו נביא אותו, ואם לא אז לא".

השוער צחי גיגי, שהושעה בשבוע שעבר לאחר ששמע שאינו פותח בהרכב ומנגד טען כי הוא חולה, שב לאימונים בתחילת השבוע ובמכבי ציינו כי הוא צפוי לשוב לסגל במשחק הקרוב מול סכנין. "לא דיברו איתי והתאמנתי רגיל בראשון כאילו כלום לא קרה", אישר השוער. אלא שמבחינת גיגי, שכזכור התבטא כאן בשבוע שעבר כי אינו יכול יותר להמשיך, הוא נחוש לעזוב מידית את הקבוצה. יש לציין כי בתחילת העונה בדקה בית"ר ירושלים את האופציה לצרף את גיגי, וכעת עשויה לקלוט אותו כשוער שני לאיתמר ניצן. "בתחילת השנה לא התייחסתי להצעה הזו כי רציתי להישאר במכבי, הרגשתי טוב ורציתי להחזיר אותה לליגת העל", אמר גיגי. "לא כל אחד היה שומע שבית"ר רוצה אותו ויושב בשקט כמוני. זו תקופה לא פשוטה לשוער כי זו לא תחילת עונה שיש הרבה אפשרויות בחוץ. כרגע אין שום דבר, אבל אני מחכה ומאמין שיהיה בסדר. אם תתקבל עלי הצעה אני אסתדר עם אבי לוזון ונוכל להגיע להבנות".

ביום שני תארח כאמור מכבי את היורדת השנייה מליגת העל, בני סכנין, ותנסה לזכות בניצחון שני העונה. זגורי, שעדיין לא נמצא בכושר משחק מלא, לא צפוי לפתוח בהרכב. בנושא אחר, בסוף השבוע שעבר נחתם הסכם חסות לשנתיים הקרובות בין המועדון לחברת קאזה רהיטים והקבוצה תיקרא מעתה מכבי KAZA פתח תקוה. במסגרת ההסכם תשקיע החברה בקבוצה סכום של 400 אלף שקלים בעונה הנוכחית ו-800 אלף שקלים בעונה הבאה.
קבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה תפגוש בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות את אסטנה, אלופת קזחסטן. בהגרלה שנערכה בשלישי השבוע בז'נבה, נקבע כי המשחק הראשון ייערך בחוץ ב-2 באוקטובר, בעוד הגומלין יתקיים ב-23 באותו חודש באצטדיון המושבה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוראל.

    סוקונה–אולי אפשר לשכנע את הפועל לוותר עליו..תמורת פיצוי הולם..? השוער ג'יג'י וויתר על הצעה לשחק בבית"ר ? אם הוא כול כך רוצה לעזוב..צריך לשקול לתת לו ללכת.אבל להחתים שוער אחר תחתיו. שוב..למכבי סגל שחקנים מצוין לליגה השניה..שחקני בית..שזה רעיון מצוין להתבסס עליהם.אין צורך להתחזק ב"פליטים" ( למעט כאלה- ברמה של סוקונה–..)כאלה או אחרים.אם יצטרכו יחתימו כדורגלן "פליט" בינואר.א-מ-פת.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר