אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

הפועל פתח תקוה גייסה כ-800 אלף שקלים מספונסרים וחסויות

לקראת הימים האחרונים של חלון ההעברות, במועדון ינסו להתחזק בעוד שני שחקנים משמעותיים לפחות, כאשר הסכום הגבוה שגויס בשבועות האחרונים הוא שמאפשר זאת

פורסם בתאריך: 9.9.19 15:04

אחרי הניצחון 1:3 אתמול (ראשון) על הפועל אשקלון והעלייה, לפחות זמנית, למקום הראשון בליגה הלאומית, ערוכים בהפועל פתח תקוה לימים האחרונים של חלון ההעברות, שיינעל ביום רביעי הבא. במועדון צפויים להתחזק לפחות בשני שחקנים בימים שנותרו, כאשר הכוונה היא לצרף קשר במרכז המגרש וחלוץ, כשייתכן כי גם הקשר שגיא דרור יחזור לקבוצה. בהקשר של חיזוק הקבוצה יש לציין את גיוס הספונסרים המרשים של המועדון עד כה, שחצה את התחזיות המוקדמות ויסייע לצוות המקצועי לצרף שחקנים משמעותיים נוספים, שלא היו בתכנון בשבועות הראשונים של ההכנות לעונה.

בעת אישור תקציב הקבוצה בבקרה התקציבית הוצג יעד כולל של 250 אלף שקלים מגיוס ספונסרים, כאשר בפועל, ונכון לנקודת הזמן הזו, סכום הגיוס מספונסרים עומד על כ-800 אלף שקלים, וייתכן שעוד יעלה בשבועות הקרובים. הספונסרית הראשית של הקבוצה, קרן הון הסיכון "מנגרוב", תעביר העונה לקבוצה 100 אלף דולרים (כ-350,000 שקלים), בעוד שהתמורה עבור הספונסרים המשניים – OGW, תחנת לחם וסעדון יזמות ונדל"ן מוערכת בלמעלה מ-250 אלף שקלים. בנוסף, גייסו במועדון עוד כ-200 אלף שקלים מכ-30 שלטי חסות במשחקי הבית של הקבוצה, כולל אלו המוענקים לספונסרים כחלק מהסכם התמיכה.

בנוסף, צוות גיוס הספונסרים של עמותת הכחולה מנסה בימים אלו להגיע לסיכום עם ספונסר נוסף, שיופיע מתחת למספר בחולצות השחקנים תמורת סכום יעד של כ-100 אלף שקלים, כמו גם ספונסר למחלקת הנוער (פרסום ב-13 קבוצות בסכום יעד של 150 אלף שקלים) ולבית הספר לכדורגל (יעד של 80 אלף שקלים). יש לציין כי מדובר בשדרוג משנים עברו עבור המועדון. לדוגמא, בעונה שעברה גייס המנהל המיוחד עו"ד יצחק יונגר, על פי מאזן הבוחן (נכון ל-28.2.19) שהגיש לבית המשפט לפני מספר שבועות, 120 אלף שקלים בלבד מחסויות ופרסום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר