יוסי גינזבורג. צילום: זאב שטרן
יוסי גינזבורג. צילום: זאב שטרן

עבדה השווה בדקה ה-90, 1:1 למכבי פ"ת מול סכנין

למרות יכולת לא טובה, השחקנים של גיא לוזון ניצלו מהפסד ביתי בזכות שיוויון דרמטי של המחליף. בלוריאן ואבו ריא הורחקו

פורסם בתאריך: 9.9.19 21:29

מכבי פתח תקוה של גיא לוזון המשיכה הערב (שני) בפתיחת העונה הלא משכנעת שלה, אבל ניצלה מהפסד בדקת הסיום תודות למחליף ליאל עבדה, שקבע 1:1 בדרבי היורדות מול בני סכנין במחזור השלישי של הליגה הלאומית.

ההזדמנות הגדולה (והכמעט יחידה) של מכבי הגיעה בדקה ה-35, כשכדור קרן מצא את הבלם אור בלוריאן שנגח לקורה וג'ופרי ביה שלח את הריבאונד ברשלנות החוצה. חמש דקות אחר כך הענישה סכנין. איהאב שאמי הוריד כדור משמאל לעטא ג'אבר, שהשכיב את מוחמד סרסור ושלח בחצי גובה מ-18 מ' כדור נהדר לפינה שלא השאיר סיכוי ליוסי גינזבורג, 0:1 לסכנין בהפסקה.

סוהיל ארמלי כמעט הכפיל ארבע דקות במחצית השנייה כשפרץ לבדו לרחבה אבל נבלם אצל גינזבורג. בדקה ה-54 זה היה קרוב אפילו יותר, כשארמלי שלח את ג'אבר, שהיה קרוב לצמד פרטי אבל נבלם במשקוף. סכנין המשיכה להתקרב לשני, כשאיבוד של עידן אדהנני בדקה ה-61 כמעט עלה לו ביוקר, אבל מוטי מלכה פגש גם הוא במשקוף.

חמש דקות אחר כך אותו אדהנני כמעט כיפר עם שוויון, אבל נגח מקרוב מעל השער של מחמוד קנדיל. עד הסיום דילל השופט דוד פוקסמן את מספר השחקנים על כר הדשא, כשבלוריאן הכשיל את מלכה (73) והורחק בצהוב שני, כמו גם עלי אבו ריא שפגע בלידור כהן דקה לסיום. כשנדמה היה שהשלימה עם הפסד הבכורה, הגיע מהלך נהדר בן שלוש נגיעות בדקה ה-90. לידור כהן הגביה, דודי טוויטו המשיך למרכז הרחבה ועבדה שלח בין שניים לפינה וחילק את הנקודות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר