אבי לוזון עם אבנדרו ברנדאו. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה

למרות הקנס: זר שני חתם במכבי פתח תקוה

החלוץ מאנגולה אוונדרו ברנדאו חתם בקבוצה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הקבוצה תיקנס ב-200 אלף שקלים על החתמת שני זרים בגירים. אבי לוזון על העימות עם האוהד בסיום התיקו מול סכנין: "האוהד צעק למכור את תאי בריבו, עניתי שידאג לרכוש מנוי"

פורסם בתאריך: 10.9.19 16:18

פחות מ-24 שעות לאחר התיקו השני ברציפות בליגה, התחזקה היום (שלישי) מכבי פתח תקוה בחלוץ אוונדרו ברנדאו, בן 28 מאנגולה, שחתם עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת. המשמעות היא שמכבי תספוג קנס בסך 200 אלף שקלים ממנהלת הליגות, לאחר שצירפה שני זרים בגירים בליגת המשנה, כשברנאו יחבור לבלגי ג'ופרי ביה.

בצעירותו היה נחשב בראנדאו לכישרון מבטיח ושיחק שלוש שנים במחלקת הנוער של מנצ'סטר יונייטד. עוד עבר במחלקות הצעירות של בראגה ובנפיקה ליסבון הפורטוגלית, ממנה עלה לבוגרים אך לא שותף והחל במסע נדודים שכלל קבוצות בליגות המשנה בשוויץ ופורטוגל. בשנתיים האחרונים שיחק בליישוש מהליגה השנייה בפורטוגל בה רשם 61 הופעות וכבש 11 שערים. ברנדאו הופיע בנבחרות הצעירות של פורטוגל ורשם 6 הופעות בנבחרת עד גיל 19. בהמשך עבר לנבחרת אנגולה, בה הופיע פעמיים וכבש שער אחד.

בנושא אחר, במהלך התיקו 1:1 מול סכנין נראה היו"ר אבי לוזון עם חבישה לראשו. בהמשך סיפר כי השעון שרט את קרחתו וגרם לדימום אבל הכל בסדר. בסיום נראה אחד מאוהדי מכבי מתעמת עם לוזון ומאשים אותו במצבה של הקבוצה, שצברה 5 נקודות מ-9 אפשריות, ואדם נוסף אף נראה במצלמות הטלוויזיה כמפריד בין הצדדים. "האוהד צעק למכור את תאי בריבו, כנראה לא ידע שהוא בנבחרת האולימפית", הגיב לוזון לתקרית. "עניתי שידאג לרכוש מנוי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוראל.

    למה לא משחררים את בייה? הבחור הולך על הדשא..סהרורי. חסר חשק.. האם שיקולי אגו של גאי ..שהחתים עוד פלופ.. סה״כ שבעה ב-understatment.. מונעים את המהלך ההכרחי..?
    לא ראוי שאבי לוזון למרות הזעם והעצבים התקוטט מילולית עם אוהד .. ראוי במעמדו,ובגילו.. שימשול ברוחו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר