הפועל פתח תקוה מול אום אל פאחם
הפועל פתח תקוה מול אום אל פאחם

חזרה לקרקע: הפועל פתח תקוה הפסידה 1:0 לאום אל פאחם

הכחולים רשמו הפסד ראשון העונה אחרי שער נהדר של ערן רוזנבאום, שנבחן הקיץ בהפועל. אמאדו סוקונה החטיא פנדל במחצית השנייה. בר נאווי ערך הופעת בכורה

פורסם בתאריך: 16.9.19 21:20

אחרי שני ניצחונות רצופים, רשמה היום (שני) הפועל פתח תקוה את הפסדה הראשון העונה, כשנוצחה 1:0 על ידי הפועל אום אל פאחם, עבורה מדובר בניצחון בכורה העונה. הכחולים הציגו את משחקם החלש ביותר העונה, אך בהחלט יכולים לצאת עם תחושת פספוס, במיוחד נוכח החמצת הפנדל של אמאדו סוקונה במחצית השנייה.

כ-2,200 אוהדים, כ-600 מהם של האורחת, יצרו אווירה נהדרת בראש הזהב. עוד לפני המשחק נערכה דקת של מחיאות כפיים לזכרו של שחקן העבר של המועדון, ג'רי חלדי, שהלך לעולמו בשבוע שעבר. הפועל פתחה רע את המשחק והייתה קרובה לספוג בדקה ה-11. דובב גבאי הגיע למצב טוב ברחבה, אך בעט לידיו של ברק לוי. הפועל המשיכה להציג יכולת חלשה ולא הצליחה לסכן את השער של חיים זיסקינד. בדקה ה-36 החליט עמיר נוסבאום להגיב, והוציא את יוסף עוודי המוחלף לטובת בן לוי, שאכן הכניס שינוי חיובי למשחק. לאחר החילוף עברה הפועל למערך של שלושה בלמים, כאשר רם לוי הוסט להגנה.

את המחצית השנייה פתחה הפועל טוב יותר בעיקר בזכות יכולת טובה של בן לוי. בדקה ה-50 הוא הגביה כדור מימין, נדב מוניס נגע ביד מחוץ לרחבה, אך השופט שניר לוי שרק לפנדל. הצוות המקצועי של הקבוצה רצה שעומר בוארון יבעט, אך אמאדו סוקונה, שהחמיץ בדו קרב הפנדלים בחצי גמר גביע הטוטו מול הפועל רמת גן, התעקש לבעוט, אך בעט לקורה והחוצה.

בדקה ה-65 ריף מסיקה היה קרוב לכבוש, אך ברק לוי הדף לקרן. בדקה ה-66 הפועל שילמה על היכולת החלשה. ערן רוזנבאום, שנבחן בהפועל בקיץ, שחרר טיל אדיר מחוץ לרחבה ולברק לוי לא היה סיכוי, 0:1 לאורחים. מיד לאחר השער החליט המאמן להעלות לקול תשואות הקהל את הכישרון הצעיר בר נאווי להופעת בכורה בקבוצת הבוגרים, גיל 16 ו-196 ימים בלבד. למרות הדחיפה של הקהל, הפועל לא הצליחה להיות מסוכנת מול השער, ויותר מתמיד הורגשה נקודת התורפה של הקבוצה במרכז השדה, שנוסבאום לא הצליח להתמודד איתה הערב.

בסיום הפועל רושמת כאמור את ההפסד הראשון שלה העונה בליגה ויורדת מהמקום הראשון לרביעי, עם שבע נקודות. ביום שני הבא תתארח הקבוצה בטדי אצל הפועל קטמון, ושלושה ימים לאחר מכן תארח את מכבי לדרבי הגדול של פתח תקוה.

הרכב: ברק לוי, יוסף עוודי (36, בן לוי), מתן גושה (68, בר נאווי), יעקב אבבה, בר איבגי, רם לוי, נפתלי בלאי, עמית מזרחי (78, מוחמד אגברייה), עומר בוארון, עוז פרץ, אמאדו סוקונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר