אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן
אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן

סוף חלון ההעברות בהפועל פ"ת: סוקונה נשאר, רכש משמעותי לא הגיע

החלוץ הצרפתי לא הפעיל את סעיף השחרור שלו ויישאר בקבוצה לפחות עד חודש ינואר. למרות מגעים עם לא מעט שחקנים, הכחולים התחזקו בימים האחרונים רק בקשר בר ירוחם. מזרחי בספק לדרבי

פורסם בתאריך: 18.9.19 19:00

סגירת חלון ההעברות בליגה הלאומית ביום שני, אופיינה, לפחות בהפועל, יותר במה שלא קרה. במועדון שמחו להגיע לשעה 19:00 כשלקבוצה לא הגיעה הצעה על החלוץ אמאדו סוקונה, לו סעיף יציאה של 60 אלף יורו בלבד. כזכור, הצרפתי דרש לפתוח את חוזהו לפני מספר שבועות ולקבל שדרוג משמעותי בשכרו, בעוד שהפועל הגישה לו הצעה נגדית, שכוללת שכר וסעיף שחרור גבוהים יותר. סוקונה טרם השיב להצעה, ובמועדון חששו מאוד מהאפשרות שיעזוב, דבר שכאמור לא ייצא לבסוף אל הפועל, לפחות עד חודש ינואר.

לצד הישארותו של מלך השערים והבישולים של הקבוצה בעונה שעברה, יש לציין כי בסביבת המועדון טענו בשבועות האחרונים כי יתחזקו בעוד שני שחקנים מובילים, דבר שלבסוף לא קרה. בהפועל רצו להשיב את שגיא דרור וגל לוי לקבוצה, אך עם שניהם המהלך לא הבשיל. למרות זאת, במועדון טוענים כי יעשו בימים הקרובים ניסיונות לצרף שחקן קישור, שנמצא תחת סטטוס של שחקן חופשי ויכול להצטרף גם לאחר חלון ההעברות.

ביום שני (20:00, טדי) תנסה הפועל להתאושש מההפסד 1:0 להפועל אום אל פאחם, כשתתארח אצל הפועל קטמון. ברגלו של הקשר עמית מזרחי, שנפצע במשחק ביום שני, אובחן נקע קל והוא בספק למשחק בטדי כמו גם לדרבי ביום חמישי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר