דודו שרון
דודו שרון

שיעור בספורטיביות: יו"ר בית"ר פ"ת ביקש משחקניו לספוג שער במכוון בדרבי. צפו בשער

אירוע חריג התרחש אתמול במשחק בין בית"ר פתח תקוה להפועל מחנה יהודה. הראשונים השוו את התוצאה במהלך שהתחיל מהחזרת כדור אחרי פציעה של שחקן, אך היו"ר דודו שרון ביקש משחקניו לפנות את הדרך ליריבה, בדרך לניצחון 1:2 של מחנה יהודה

פורסם בתאריך: 21.9.19 13:45

אירוע לא שגרתי התרחש אתמול (שישי) בדרבי הקטן של פתח תקוה בין בית"ר פתח תקוה להפועל מחנה יהודה במסגרת ליגה ב' מחוז דרום א', אותו אירחה הראשונה במגרש 3 במתחם סירקין. יו"ר הקבוצה המארחת, דודו שרון, הורה לשחקניו לספוג שער במתכוון ועל הדרך העביר לכלל העוסקים בענף שיעור חשוב בערכים ובספורטיביות.

השער המכוון שספגה בית"ר פתח תקוה:

השער שכבשה בית"ר פתח תקוה:

תחילת האירוע בדקה ה-75, כאשר אחד משחקני מחנה יהודה, שצעדה ביתרון 0:1, הוציא כדור מחוץ לתחומי המגרש על מנת לאפשר טיפול בשחקן יריב. בבית"ר החזירו את הכדור לעבר השוער, אך כשהאחרון עשה את דרכו אל הכדור טענו כי ניסה לבזבז זמן. בתגובה הסתער לעברו שירן היימן ובעט לרשת, 1:1. האווירה התחממה ועברה לדחיפות הדדיות, אלא שאז נכנס שרון מהיציע אל תוך תחומי המגרש במטרה לעשות סדר והורה לשחקניו לזוז הצדה ולאפשר למחנה לכבוש כדי לעשות צדק במשחק.

"יושבים ביציע ילדים והורים וזה ממש לא המסר שאני רוצה להעביר להם", אמר שרון. "השוער שלי, אבי ביטון, התעצבן יחד עם עוד כמה שחקנים, אבל הודעתי להם שמי שלא מתאים לו יכול לקום וללכת הביתה. הספורטיביות מעל הכל". המשחק חודש לאחר כעשר דקות, כאשר כמה משחקני בית"ר ניסו לשדר עסקים כרגיל ולא השלימו עם ההחלטה של היו"ר, אבל שרון לא חדל עד השלים את המלאכה ודרש משחקניו שלא להפריע למהלך ולאפשר ליריבה להבקיע. אור הלל כבש לרשת החשופה וקבע 1:2 למחנה יהודה בסיום.

"רוב השחקנים וגם הספסל שלנו אמרו לי 'מה אתה דפוק? השוער בזבז זמן, מגיע להם', אבל השתקתי את כולם והסברתי להם שקודם כל חשוב להיות גברים", סיכם שרון והוסיף בהומור אופייני: "אני שוקל לתלות שלט גדול במגרש: תכבד אותנו – נכבד אותך. לא תכבד – נפרק אותך". למתעניינים, במאזנה של המנצחת שבע נקודות לאחר שלושה מחזורים, בעוד המפסידה טרם ניצחה העונה. כשנזכרים שמדובר קודם כל בספורט, נראה שגם קולגות בליגת העל יכולים ללמוד לעיתים משהו מיו"ר הגון של קבוצה בליגה חובבנית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר