אצטדיון שלמה ביטוח. צילום: זאב שטרן
אצטדיון שלמה ביטוח. צילום: זאב שטרן

לוח תוצאות חדש ובלי לשלשת של עטלפים: השיפוץ שמתוכנן באצטדיון המושבה

שמונה שנים לאחר שהוקם, יעבור האצטדיון שיפוץ בעלות של 1.4 מיליון שקלים, במסגרתו יוקמו שני מגרשים סינתטיים נוספים בסמוך. המכרז על שינוי שם האצטדיון יצא לדרך

פורסם בתאריך: 23.9.19 12:48

שמונה שנים לאחר שהוקם, צפוי אצטדיון המושבה לעבור בקרוב שיפוץ מקיף. השדרוג במתקן העירוני, שיחל בחודשים הקרובים, יכלול החלפה של לוח התוצאות, טיפול בבעיית לשלשת של יונים/ציפורים/עטלפים בלובי, טיפול בחניונים, שיפוצים במגרש הסינתטי הסמוך וכן הקמה שני מגרשים סינתטיים נוספים. בנוסף יוחלפו הנורות בכר הדשא לעוצמה גבוהה יותר ויותאמו בהדרגה לדרישות האירופיות של אופ"א.

עלות פרויקט השיפוץ מוערכת בכ-1.4 מיליון שקלים וחשוב להדגיש כי העבודות לא צפויות למנוע מהקבוצות להמשיך ולארח את משחקיהן באצטדיון. יש לציין כי ללא קשר לשיפוץ האמור, לאחרונה שודרגה מערכת הכריזה, כמו גם חדר מסיבות העיתונאים, בו הותקנו מיקרופונים ומערכות שמע חדשות. "מגיע לחובבי הספורט בעיר ליהנות מאצטדיון משודרג מעבר למה שיש כרגע, בתקווה שהכדורגל הפתח תקוואי יחזור כמה שיותר מהר לקדמת הבמה", אמר חבר המועצה רועי פן, המשמש גם כדירקטור בהתנדבות בחברה לפיתוח פתח תקוה, המפעילה את האצטדיון. "המתקן הזה מיועד לשרת קבוצות בליגת העל ואפילו במשחקים בזירה האירופית. חבל שכרגע גם הפועל וגם מכבי רחוקות משם".

ואם באצטדיון המושבה עסקינן, כפי שפרסמנו לאחרונה ב"ספורט מלאבס", עיריית פתח תקוה הודיעה בתחילת השבוע כי תצא למכרז לצורך מתן חסות וקריאת שם אצטדיון הכדורגל העירוני על שם גורם מסחרי, כפי שמקובל באצטדיונים ואולמות ספורט ברחבי הארץ והעולם, דוגמת היכל מנורה מבטחים בתל אביב ואצטדיון סמי עופר בחיפה. עוד צוין כי כיוון שבמימון בניית האצטדיון לא לקח חלק אף גוף מסחרי או פרטי והמימון היה ציבורי, בזמן תחילת בנייתו של האצטדיון שמו טרם נקבע והוא נשא את הכותרת "אצטדיון עירוני" ללא כל כינוי נוסף. בהמשך, הודיעה עיריית פתח תקוה על השם "אצטדיון המושבה".

כעת כאמור, מבקשת העירייה לשנות את שם האצטדיון ולהעניק במסגרת ההתקשרות את שם נותן חסות, והוא ימותג וישולט הן במעטפת החיצונית והן בחללים הפנימיים בשם וסמל נותן החסות. ראש העיר, רמי גרינברג: "גם בספורט אנחנו מובילים ועושים למען הציבור. כיאה לאצטדיון מתקדם וחדשני, אשר נמצא בליגה של כל המגרשים ומתקני הספורט המובילים בישראל, גם נושא שם האצטדיון וקבלת חסות צריכים להיות ברמה גבוהה. המהלך הזה יביא לכך שחברות גדולות ישקיעו בספורט המקומי, יכסו חלק נכבד מעלויות אחזקת האצטדיון ויאפשרו להשקיע את הכסף הציבורי בפיתוח הספורט ותחומים נוספים לרווחת התושבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר