הפועל מול הפועל קטמון
הפועל מול הפועל קטמון

לפני הדרבי: הפסד שני ברציפות להפועל פ"ת, 1:0 מול קטמון

שלושה ימים לפני הקרב מול מכבי, הכחולים, בהרכב חסר במיוחד, רשמו משחק חלש נוסף וספגו במחצית השנייה מרגליו של וויליאם אגאדה

פורסם בתאריך: 23.9.19 22:22

הפועל פתח תקוה המשיכה לאכזב הערב (שני) כשספגה הפסד ליגה שני ברציפות באותה תוצאה – 1:0, הפעם מול הפועל קטמון בטדי. בהיעדרם של עמית מזרחי, עומר בוארון ואמאדו סוקונה, לפרקים רבים היה נראה כי הפועל משחק כלל ללא חלוץ, כאשר מי שתופקד לעיתים בעמדה זו היה בר ירוחם בהופעת בכורה פושרת, כאשר בן לוי ועוז פרץ תופקדו באגפים. ההופעה החלשה של הפועל, שמצטרפת לזו מול מול אל פאחם, רק מבליטה את הסגל הקצר של הקבוצה, שבחרה שלא להתחזק בצורה משמעותית בימים האחרונים של חלון ההעברות.

כ-200 אוהדי הפועל שהגיעו לטדי ראו מחצית ראשונה חלשה מאוד, כאשר פרט לבעיטה אחת של עוז פרץ הקבוצה שלהם התקשתה לסכן את השער. בדקה ה-55 הזדמנות נפלאה להפועל אחרי מבצע מרשים של נדב ראובני הצעיר, שפתח בהרכב לראשונה והיה מנקודות האור בקבוצה. לאחר שחדר לרחבה הוריד בעקבו לירוחם, שבעט בסיבוב כדור שפספס בסנטימטרים את המסגרת.

דקה לאחר מכן קטמון הענישה. רועי פדידה פרפר את בר איבגי באגף ימין ושלח רוחב מדויק לוויליאם אגאדה, שחופשי ומאושר כבש מחמישה מטרים ויצא לריקוד ניצחון. ברק לוי רק נגע בכדור בדרך לרשת, 0:1. איבגי שילם את מחיר הטעות והוחלף בגל אסולין, כאשר בהמשך גם בר נאווי שולב כמחליף במקום בן לוי שנפצע וים בן יהודה נכנס במקום מתן גושה, שהציג משחק לא טוב, אבל הפועל לא הצליחה לחזור ותגיע במצב רוח שפוף לדרבי בעוד שלושה ימים.

הרכב: ברק לוי, יוסף עוודי, יעקב אבבה, מתן גושה (ים בן יהודה, 83), בר איבגי (גל אסולין, 59), רם לוי, נפתלי בלאי, נדב ראובני, בן לוי (בר נאווי, 73), בר ירוחם, עוז פרץ.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    נוסבום את.ניב טל תיתפטרו.אתם טירונים בנהול קבוצת כדורגל

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    מה עושים עלנו ניסיונות. מאמן טירון הנהלה.טירונים.בשנים האחרונות אימנו את הפועל מאמנים טירונים. מה זה מיתגלחים עלנו.כול הבעלים להפסיק הוראות קבע.כול הספונסרים להפסיק להזרים כספים. אן חיזוק אז לאן אולך הכסף

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר