שחקני הפועל באימון המסכם
שחקני הפועל באימון המסכם

סוקונה ובוארון צפויים להיות בסגל הפועל לדרבי, מזרחי ובן לוי יעדרו

הקבוצה של עמיר נוסבאום ערכה הבוקר את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול מכבי מחר. כמה עשרות אוהדים הגיעו כדי לדרבן את השחקנים. תאי בריבו פצוע ולא יהיה בסגל של גיא לוזון

פורסם בתאריך: 25.9.19 11:27

בשעות הבוקר היום (רביעי) ערכה הפועל פתח תקוה את האימון המסכם שלה לקראת הדרבי מחר (19:00, ראש הזהב) מול מכבי פתח תקוה. כמה עשרות אוהדים שהגיעו למתחם סירקין דירבנו את השחקנים וקראו להם לתת את הכל במשחק מחר, לו כמובן יש חשיבות הרבה מעבר לשלוש הנקודות.

בשורות טובות לצוות המקצועי הגיעו מכיוונם של אמאדו סוקונה ועומר בוארון, שנעדרו ממשחק ההפסד לקטמון ביום שני, אך ערכו היום את האימון המסכם וצפויים להיות בסגל למשחק. בניגוד אליהם, עמית מזרחי, שנפצע בהפסד מול הפועל אום אל פאחם, לא התאמן ולא יהיה בסגל למשחק, כמו בן לוי, שנפצע ביום שני ולא התאמן גם הוא.

האוהדים שהגיעו לאימון המסכם

האוהדים שהגיעו לאימון המסכם

פרט למזרחי ולוי התאמנו כל שחקני הסגל של הקבוצה. הקשר בר ירוחם, שלא הרשים ביום שני, צפוי להמשיך בהרכב על חשבונו של מזרחי, כאשר אם סוקונה ובוארון יחזרו ל-11, זה צפוי להיות על חשבונם של בן לוי ונדב ראובני.

במכבי, החלוץ תאי בריבו סובל ממתיחה במפשעה ולא יהיה בסגל, ובכך הוא מצטרף לאיתי טאקו, ישראל זגורי ועומר דנינו שנעדרו גם במשחק האחרון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר